استاندار سیستان و بلوچستان:

اتفاقات تروریستی تأثیری درحضور مردم در صحنه انقلاب نخواهد داشت

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۵:۳۸
کد خبر: ۸۱۲۳۹۶
اتفاقات تروریستی تأثیری درحضور مردم در صحنه انقلاب نخواهد داشت
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این حوادث تروریستی تلخ و ناگوار تأثیری در پشتیبانی و اراده مردم از انقلاب نخواهد داشت و مردم استوار تر و راسخ تر از قبل در صحنه حضور خواهند داشت و استان با تمام توان به سمت توسعه پیش خواهد رفت زیرا مردم به مثال شیشه هستند که هرچه بشکنند تیزتر خواهند شد و تیزی آنها دشمنان را نشانه خواهد گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «احمدعلی موهبتی» در جلسه شورای اداری شب گذشته شهرستان دلگان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه تلخ تروریستی شهادت مظلومانه مرزداران گفت: عملیات ناجوانمردانه انتحاری مسیر خاش_ زاهدان منجر به شهادت تعدادی از مرزداران و پاسداران میهن اسلامی شد که وظیفه مرزداری و حفاظت از مرزهای کشور در استان پهناور سیستان و بلوچستان را برعهده داشتند و این اتفاق به حدی غیر انسانی و ناپسند بود که قلب هر انسانی را به درد می آورد.

 استاندار سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به سخنان ریاست محترم جمهور که از استان سیستان و بلوچستان به عنوان مهمترین و استراتژیکی ترین استان کشور نام بردند، افزود: متناسب با موقعیت استراتژیک استان سیستان و بلوچستان، این امر توجه ویژه مرکز کشور و دولت را در خدمات رسانی می طلبد کما اینکه خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی در همه نقاط استان دیده می شود لیکن به دلیل وسعت منطقه و عمق محرومیت کافی نمی باشد.

 موهبتی پرداختن به آموزش را به عنوان یک اصل مهم مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید مشکلات آموزش و پرورش حل شود تا بتواند به وظیفه خطیر خود که همان آموزش است عمل کند زیرا چنانچه آموزه ها و آموزشها در راستای مسائل انسانی نباشد انسان را به مرحله ای می رساند که از هر حیوانی پست تر خواهد شد و چنانچه جامعه به آگاهی و توانایی برسد دیگر شاهد این درگیری‌های طایفه‌ای و کشت و کشتارها و حوادث تلخ تروریستی نخواهیم بود.

 این مقام مسئول پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر را همچون نماز و روزه واجب دانست و عنوان کرد: نباید با روی آوردن به مسائل ناهنجار، امنیت خود و مردم خود را به خطر بیندازیم ما همه عضو همین جامعه هستیم و تبعات آن به تک تک ما برخواهد گشت و بر این باوریم که بنی آدم اعضای یک پیکرند.

 وی افزود: با متجاوزین و کسانی که به هر شکل اجتماع را به مخاطره می اندازند و از قانون سرپیچی می کنند محکم و قاطع برخورد خواهیم کرد.

 استاندار سیستان و بلوچستان توجه به توسعه اجتماعی و فرهنگی را در کنار توسعه عمرانی و اقتصادی امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: باید به توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه بیش از پیش توجه شود زیرا توجه به این مهم یکی از اصول توسعه می باشد و محروم بودن مردم از برخی امکانات اولیه مسئولیت ما را دو چندان می کند.

احمد علی موهبتی گفت: شاخص ها و مزیت های شهرستان دلگان دو برابر ظرفیت منطقه می باشد و تجمیع این شاخص ها با پیوست اجتماعی شرایط خوبی را برای این شهرستان رقم خواهد زد.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: ما بر این باوریم که محکمه وجدان ما در همین دنیا ما را محاکمه خواهد کرد و مغفول ماندن از مسائل انسانی و اخلاقی جامعه را به تباهی می‌کشاند و امید داریم روزی برسد که دیگر شاهد قتل های طایفه ای و حادثه های تلخ تروریستی نباشیم و به مدینه فاضله دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز