در بیانیه حزب مردم سالاری تاکید شد؛

ریشه تروریسم در منطقه خشکانده شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۰:۱۰
کد خبر: ۸۱۲۸۱۰
ریشه تروریسم در منطقه خشکانده شود
در پی حادثه تروریستی جاده زاهدان خاش و شهادت مظلومانه 27 تن از پاسداران جان برکف، حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای ضمن همدردی با خانواده شهدای عزیز و آرزوی سلامت مجروحان حادثه، از دست اندرکاران امنیتی انتظامی اطلاعاتی و دیپلماتیک کشور خواست با پیگیری مجدانه و فوری، ریشه تروریسم را در منطقه بخشکانند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در اطلاعیه حزب مردم‌سالاری به مناسبت حادثه تروریستی جاده زاهدان - خاش آمده است:

بسمه تعالی

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا شهادت مظلومانه 27 تن از پاسداران جان برکف که در حادثه تروریستی جاده زاهدان -خاش جان باختند برای ملت سرافراز ایران بسیار تلخ و ناگوار بود حزب مردم‌سالاری با تسلیت عروج مظلومانه این شهدای عزیز و آرزوی سلامت مجروحان این واقعه هولناک و با تکیه بر این باور قطعی که حتما انتقام خون به ناحق ریخته این عزیزان از تروریست‌های مزدور و اربابان منطقه‌ای و جهانی گرفته خواهد شد برسه نکته تاکید می‌کند:

اولا: خشکاندن ریشه تروریسم در منطقه، وظیفه فوری تمامی دستگاه‌های امنیتی انتظامی اطلاعاتی و دیپلماتیک است. دست اندرکاران نباید صرفا با محکوم کردن حادثه و تجلیل از عظمت شهدا موضوع را فراموش سازند؛ بلکه با پیگیری مجدانه و باتوجه به حوادثی همچون چابهار و اهواز ریشه عوامل و اربابان جنایتکار این حوادث تروریستی را به کلی ریشه کن سازند.

ثانیا: مسئولان وزارت خارجه و وزارت کشور باید هرچه سریعتر تکلیف استقرار گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» در پاکستان و سایر گروهک‌های انحرافی و تروریستی در کشورهای منطقه را تعیین کنند.

ثالثا: مسئولان ذیربط در حوادث تروریستی چند ماهه اخیر ضمن پیگیری ریشه های محرومیت و مشکلات معیشتی مرزنشینان حتما باید پیگر هرگونه کوتاهیو یا تعمد ناشی از عوامل نفوذی دشمن در میان نیروهای نظامی و انتظامی ‌باشند.

کمیته اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز