در سفر به این استان انجام شد؛

قول رییس جمهور به مردم "هرمزگان"

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۹:۳۷
کد خبر: ۸۱۳۵۰۷
قول رییس جمهور به مردم هرمزگان
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر کاروان تدبیر و امید به استان‌ها و دیدار با مردم و بررسی روند طرح‌های توسعه‌ای در کشور، صبح یکشنبه وارد بندرلنگه در استان هرمزگان شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه بندرلنگه از سوی استاندار هرمزگان و دیگر مقامات و مسوولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور قرار است در اجتماع مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرلنگه سخنرانی کند.

حضور در جلسه شورای اداری و جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی، صنعتی و عمرانی این استان از جمله افتتاح فاز 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

رئیس جمهور در بدو ورود به استان هرمزگان در فرودگاه بندرلنگه، با بیان اینکه برای دیدار با مردم خوب و با سابقه استان و همچنین افتتاح چند پروژه مهم در بندرعباس به این استان سفر کرده است، گفت: در آغاز سفر خدمت مردم بسیار خوب منطقه بندر لنگه رسیدیم و بعد از آن چند افتتاح مهم در بندرعباس داریم که امروز بعد از ظهر و فردا انجام می‌گیرد.

دکتر روحانی با بیان اینکه امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌های استان پیشرفت مناسبی داشته باشد، گفت: قول می‌دهیم طرح‌های استان تا پایان این دولت به بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز