امیر دریادارخانزادی:

رزمایش مشترک ۳۶ کشور عضو آیونز سال آینده برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۹:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۷۴۹
رزمایش مشترک ۳۶ کشور عضو آیونز سال آینده برگزار می‌شود
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش مقابله با دزدی دریایی با مشارکت ۳۶ کشور عضو «آیونز» (IONS) از قاره‌های مختلف، سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حسین خانزادی»، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره برگزاری رزمایش مشترک دریایی میان ایران و سایر کشورها، گفت: نیروی دریایی هر کشوری، متناسب با دوستان و همسایگانی که دارد، رزمایش‌هایی را برگزار می‎‌کند؛ و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته رزمایشی را با نیروی دریایی ارتش پاکستان و به‌طور مرتب رزمایش امداد و نجات را با نیروی دریایی ارتش عمان برگزار کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌هایی که در پیش‌ِ رو داریم، امیداواریم در سال آینده دامنه مناسبات نظامی ما با کشورهای دوست گسترش یابد تا کشورهای بیشتری مخاطب رزمایش‌های نظامی قرار گیرند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جدیت این نیرو در مقابله با دزدی دریایی،‌ بیان کرد: در سال آینده قطعاً برنامه رزمایش مقابله با دزدی دریایی با مشارکت ۳۶ کشور عضو آیونز (IONS) از قاره‌های مختلف در دستور کار قرار دارد و ان‌شاءالله در نیمه دوم سال آینده این رزمایش مشترک برگزار می‌شود

نظر شما
پرونده ویژه