در توقیف و برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی؛

۱۸۴ نماینده از حرکت انقلابی سپاه قدردانی کردند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۴:۰۹
کد خبر: ۸۱۴۰۷۲
۱۸۴ نماینده از حرکت انقلابی سپاه قدردانی کردند
«احمد امیرآبادی»، عضو هیات رئیسه مجلس، بیانیه ۱۸۴ نفر از نمایندگان در حمایت از حرکت انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف و برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی را قرائت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بیانیه آمده است:

امروز سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و اشتغال پیشتاز بوده و بسی جالی خوشحالی و خرسندی است که این مجموعه همواره در بسیاری از زمینه‌ها برگ زرینی به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

اخیراً صیادان مناطق جنوب کشور دغدغه‌هایی داشتند که کشتی‌های خارجی با حمایت سازمان شیلات و با سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته انواع گونه‌های آبزیان را صید می‌کردند و این اقدام ضمن آسیب جدی به زیستگاه آبزیان، ماهیان منطقه و صیادان سنتی، باعث افزایش قیمت ماهی و ضعف اشتغال در دریا شده است.

این اقدام به جا و شایسته سپاه انقلاب اسلامی ایران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه مقتدر انقلاب اسلامی، بارقه‌ای از امید و باور را در مردم به ویژه صیادان منطقه ایجاد کرد و اطمینان به نیروهای مسلح، خاص سپاه را بیش از گذشته نمایان ساخت.

امید است دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت‌ها، قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند را اعمال نماید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای تحت امر به ویژه نیروی دریایی، از خداوند متعال موفقیت روز افزون و توفیق خدمت صادقانه به مردم عزیز را مسئلت داریم.

نظر شما