با صدور بیانیه‌ای؛

نمایندگان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۷:۳۴
کد خبر: ۸۱۴۰۷۷
نمایندگان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند
«احمد امیرآبادی»، عضو هیات رئیسه مجلس، بیانیه ۲۲۱ نفر از نمایندگان در تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را قرائت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه به شرح ذیل است:

حضور حماسی و انقلابی مردم همیشه در صحنه در آوردگاه راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ ملت بزرگ و غیور ایران که در طلیعه چهلمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.

ما نمایندگان و خادمان شما در مجلس شورای اسلامی به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی و وجود ملت هوشیار و غیرتمند، جوشش ایمان و تجلی بصیرت ملتی آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن ماه که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار امت ولایتمدار ایران اسلامی بود قدردانی و تشکر می‌نماییم.

حمایت مردم و نیز لحظه شناسی هوشمندانه مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که همانند همیشه نقش موثری در نمایش حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی عزت آفرین یوم‌الله 22 بهمن ایفا کردند بزرگترین نعمت الهی است که باید ضمن شکرگذاری به درگاه حضرت حق، تمامی مسئولان با خدمت گذاری صادقانه  سپاسگزار این همه شور و شعور وصف‌ناپذیر و درایت بصیرت ملت فهیم و قهرمان ملت ایران اسلامی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز