مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد؛

به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرق کشور توجه شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۷:۰۱
کد خبر: ۸۱۴۱۲۷
به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرق کشور توجه شود
مجمع نیروهای خط امام در ادامه واکنش ها به حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان که‌ منجر به شهادت ۲۷ تن از نیروهای سپاه پاسداران گردید با صدور بیانیه ای خواستار توجه ویژه به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرق کشور شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

عملیات تروریستی جاده خاش-زاهدان که منجر به شهادت  ۲۷ نفر از مرزبانان میهن عزیزمان شد، همه را در غم و ماتم از دست دادن فرزندان ایران به سوگ نشاند.

هنوز چند ماهی از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت ۲۵ تن از هموطنان نظامی و غیر نظامی نگذشته است که شاهد جنایتی دیگر در شرق کشور هستیم.

جنایت اخیر و عملیات تروریستی اهواز تنها نمونه‌های محدودی از صدها اقدام سازمان یافته‌ است که علیه امنیت شهروندان و تمامیت ارضی این سرزمین صورت می‌گیرد.

تاریخ نشان می‌دهد که شناخت و رعایت مولفه‌های تحکیم وحدت و امنیت ملی، ضرورتی فراجناحی، فرا قومی و فرا مذهبی است که بدخواهان ایران و ایرانی در منطقه، با حمایت دولت آمریکا سعی در سوءاستفاده از آن دارند.

در شرایطی که این روزها آحاد شهروندان در معرض فشارهای اقتصادی و تبعات ناشی از نارسایی‌های مدیریتی از یک سو و جنایات گروه‌های تروریستی از سوی دیگر هستند، شاهد تشدید نزاع‌های سیاسی و عمدتاً غیر اخلاقی و غیر واقع بینانه در بیرون و درون کشور به بهانه ‌دفاع از مردم و کشور یا حتی نظام هستیم که اکثراً هیچ ثمره مفیدی ندارد. و این مهم اهمیت بازگشت به اخلاق و دوراندیشی و رعایت مولفه‌های تحکیم وحدت و امنیت ملی را در میان جریان‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و مذهبی نشان می‌دهد.

مجمع نیروهای خط امام ضمن پاسداشت یاد و مقام شهدای سرافراز مرزبان سپاه پاسداران و عرض تسلیت به محضر خانواده این شهدای گرانقدر، از همه مبادی مسئول می‌خواهد با عنایت به وضعیت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شرق کشور و به کارگیری توان دیپلماتیک در ارتباط با همسایگان، زمینه‌های خشکاندن ریشه‌های اصلی و سرشاخه‌های اینگونه اقدامات را در تمامی سطوح  فراهم نمایند.

والسلام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز