در پی برگزاری کنفرانس ورشو که علیه ایران برگزار شد؛

تداوم وارونه‌گویی نتانیاهو از نشست ضدایرانی ورشو

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰:۲۴
کد خبر: ۸۱۴۳۷۵
تداوم وارونه‌گویی نتانیاهو از نشست ضدایرانی ورشو
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مدعی شد گرد هم آمدن نمایندگان کشورهای مختلف در کنفرانس ورشو علیه ایران رویدادی جالب بود که ناظران بین المللی این کنفرانس را نشانگر انزوای واشنگتن دانستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با هیاتی از قانونگذاران آمریکایی درباره اظهارات نمایندگان برخی کشورها در کنفرانس ورشو علیه ایران سخن گفت.

بنابر اعلام دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو گفت: در ورشو رویدادی جذاب دیدید. 60 وزیر خارجه با نمایندگانی از چندین کشور عربی به صحنه رفتند و علیه ایران صحبت کردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات یکی از نمایندگان کشورهای عربی در این کنفرانس اشاره کرد و افزود: از کسی درباره اقدامات نظامی اسرائیل علیه ایران در سوریه سوال شد و در جواب گفت هر کشوری حق دفاع از خود را دارد.

عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی در نشستی در حاشیه این کنفرانس گفته بود هر ملتی حق دارد وقتی توسط ملت دیگری به چالش کشیده می شود از خود دفاع کند.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که شرکت کنندگان در کنفرانس ورشو گفته اند که مناقشه اسرائیل و فلسطینیان تا زمانی که با ایران مقابله نشود قابل حل نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی از نتایج کنفرانس ضدایرانی ورشو خوشحال است که جای مقام های ارشد مهمترین متحدان آمریکا در اروپا در این کنفرانس خالی بود.

نشست ورشو به ابتکار آمریکایی ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 بهمن در لهستان با هدف ایجاد ائتلاف ضدایرانی برگزار شد و به گواه تحلیل گران و صاحبنظران بی طرف نشستی فاقد برنامه و هدف مشخص بود که هیچ ثمره و نتیجه ای در برنداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز