در دومین روز سفر به استان سمنان؛

​سردار غیب‌پرور با اهالی جنوب شهر سمنان دیدار کرد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۲:۴۸
کد خبر: ۸۱۴۴۹۱
​سردار غیب‌پرور با اهالی جنوب شهر سمنان دیدار کرد
​رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دومین روز سفر به استان سمنان با اهالی و مؤثران محله سرداران شهید سمنان دیدار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ «سردار غلام‌حسین غیب‌پرور»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دومین روز سفر به استان سمنان با اهالی محله سرداران شهید سمنان در جنوب این شهر دیدار کرد.

وی در این دیدار که در محله اسلامی سرداران شهید واقع در میدان ابوذر- مسجد مهدیه برگزار شد، با شماری از اهالی جنوب شهر سمنان و دست‌اندرکاران این محله اسلامی دیدار و درباره روند خدمت‌رسانی مطلوب به مردم گفت‌وگو کرد.

رئیس شورای محله اسلامی سرداران شهید سمنان نیز در این نشست گزارشی از روند فعالیت‌های انجام‌شده در راستای رفع مشکلات مردم جنوب شهر سمنان مطرح کرد.

در این نشست عنوان شد که اجرا شدن کامل طرح محله اسلامی باعث ارتقای سلامت و نشاط محلی در محلات شهر تاریخی سمنان می‌شود.

طرح محله اسلامی در منطقه ابوذر از محلات قدیمی مرکز استان سمنان در حال اجراست و در این طح تلاش می‌شود تا ارائه خدمات مناسب و بهتر به مردم محل، ارتقای امنیت و ایجاد بستری همراه با آرامش، نشاط و پرامید برای شهروندان فراهم شود.

تعمیق باورهای دینی، ارتقای مودت و همدلی، نگاه عدالت‌محور، ظهور مظاهر اسلامی، ارتقای سلامت روحی و روانی و... از دیگراهداف این طرح است.

شورای محله اسلامی سرداران شهید سمنان متشکل از بخش‌های اقتصاد و توانمندسازی، عمران و سازندگی، فرهنگی و اجتماعی، سمعی و بصری، امور بانوان، امنیت و انتظامی و نماینده هیأت امنای مساجد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این نشست، راهکارهایی برای اثربخشی بیشتر برنامه‌ها در طرح محله‌ اسلامی ارائه و از خدمات ارائه‌شده قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز