معاون پارلمانی رییس جمهور:

همه تلاش ما تصویب بودجه در سال جاری است/ تاخیر در تصویب لایحه، برای توسعه کشور و پرداخت‌ها مشکل ایجاد می‌کند

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۵:۱۹:۵۰
کد خبر: ۸۱۵۶۵۵
همه تلاش ما تصویب بودجه در سال جاری است/ تاخیر در تصویب لایحه، برای توسعه کشور و پرداخت‌ها مشکل ایجاد می‌کند
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تاخیر در تصویب لایحه بودجه برای توسعه کشور و پرداخت های آن مشکل ایجاد می کند و تلاش می کنیم تا قبل از شروع سال جدید لایحه بودجه به تصویب برسد.

«حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رییس جمهور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص زمان اتمام بررسی بودجه 98 در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه مهم ترین سند برنامه‌ای سال آینده کشور است و اداره کشور بدون برنامه و بودجه امکان پذیر نیست. لذا با توجه به اینکه راهبردها و سیاست های اجرایی کشور، درآمدها، هزینه‌ها و حق موضوع توسعه ای کشور و... به بودجه سال آینده گره خورده است بنابراین برای دولت، سند بسیار مهم و با اهمیتی است.

وی با بیان اینکه مهمترین لایحه دولت، لایحه بودجه است، افزود: از نمایندگان محترم مجلس خواهش کردیم تا لایحه بودجه را به نحوی مورد بررسی قرار دهند که قبل از اتمام  سال جاری، شورای نگهبان فرصت پیدا کند که نسبت به مصوبه بودجه اظهار نظر کند.

امیری ادامه داد: شورای نگهبان نظراتی خواهد داشت و چنانچه مجلس بتواند ایرادات شورای نگهبان را رفع کند، دولت هم این فرصت را پیدا می‌کند تا قبل از اتمام سال جاری مصوبات لایحه بودجه که به قانون تبدیل خواهد شد را تدوین و ابلاغ کند تا از اول سال آینده، کشور با قانون بودجه سال 98 کارش را شروع کند.

معاون امور پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: تاخیر در تصویب لایحه بودجه برای توسعه کشور و پرداخت های آن مشکل ایجاد می کند.

وی افزود: روزانه بنده و همکارانمان در سازمان برنامه و بودجه در مجلس حضور داریم و تلاش می‌کنیم که با کمک نمایندگان مجلس و با مدیریت دکتر لاریجانی و نواب محترم مجلس شورای اسلامی، بودجه به زودی تصویب شود تا در سال جدید شروع به کار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز