معاون پارلمانی رئیس جمهور:

آیت‌الله مؤمن مراقب حفظ سرمایه‌های انسانی انقلاب بودند

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۷:۳۶
کد خبر: ۸۱۵۸۹۰
آیت‌الله مؤمن مراقب حفظ سرمایه‌های انسانی انقلاب بودند
معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله مومن بیان کرد: او به شدت مراقب حفظ سرمایه‌های انسانی انقلاب و دفاع از آنها فارغ از نوع نگاه سیاسی آنها بودند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام «حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم ربانی، فقیه وارسته و ساده زیست حضرت آیت الله محمد مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری موجب اندوه و تالم فراوان گردید.

این استاد برجسته حوزه که همواره به تبلیغ و ترویج معارف دینی پرداخته و عمر پربرکت خود را در جهت تعلیم و تعلم در حوزه‌های علمیه سپری نموده است و در پیروزی انقلاب اسلامی و ترویج دستاوردهای آن نقش مؤثر داشته است.

در سال‌های عضویت شورای نگهبان، همواره شاهد دقت نظرهای موشکافانه ایشان نسبت به مصوبات مجلس شورای اسلامی بودم. در ایام انتخابات در بررسی صلاحیت‌ها ضمن نگاه یکسان و برابر نسبت به نامزدهای احزاب و جناح‌های مختلف سیاسی به شدت مراقب حفظ سرمایه‌های انسانی انقلاب و دفاع از آنها فارغ از نوع نگاه سیاسی آنها بودند.

اینجانب فقدان این فقیه گرانمایه را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(ع)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم شورای نگهبان و خبرگان و بیت مکرم به ویژه فرزندان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از پروردگار متعال برای آن عالم فرزانه و ژرف اندیش رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز ایشان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

حسینعلی امیری . معاون امور مجلس رئس جمهور»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز