رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر در معرض دید عموم قرار گیرد

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۱:۲۴
کد خبر: ۸۱۶۸۱۱
دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر در معرض دید عموم قرار گیرد
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه هرساله شاهد رشد حداکثری تولیدات و طرح‌های نوین نخبگان شاهد و ایثارگر هستیم و خوب است بخشی از دستاوردهای این عزیزان در معرض دید عموم قرار داده شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محمدعلی شهیدی»، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با کارکنان دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت و در جریان فعالیت‌های این دفتر قرار گرفت.

وی در این دیدار با تشکر از زحمات کارکنان این مرکز، توجه و رسیدگی هر چه بیشتر به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران و برخورد مناسب و همراه با احترام و تکریم را در مراجعات آنان مورد تأکید قرار داد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر به‌کارگیری نخبگان در شرکت‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به نقش نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در حل مشکلات و چالش‌های بنیاد اشاره کرد و افزود: استفاده از جامعه ایثارگری در اجرای برنامه‌ها می‌تواند راهگشا باشد و نخبگان شاهد و ایثارگر در این برنامه‌ها می‌توانند نقش فعالانه‌ای ایفا کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن استقبال از برگزاری نمایشگاه‌های مربوط به دستاوردهای نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با هدف معرفی و شناساندن قابلیت‌ها و توانمندی‌های جامعه ایثارگری در زمینه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، افزود: خوشبختانه هرساله شاهد رشد حداکثری تولیدات و طرح‌های نوین نخبگان شاهد و ایثارگر هستیم و خوب است بخشی از دستاوردهای این عزیزان در معرض دید عموم قرار داده شود.

گفتنی است، در ابتدای این نشست نیز عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تشکر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به دلیل حمایت‌های همه‌جانبه از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به تشریح اولویت‌ها، اهداف و برنامه‌های این دفتر پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز