عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

اینکه رئیس جمهور از هرکسی اطاعت کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود/ دست رئیس جمهور باید باز گذاشته شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۵:۴۷:۰۰
کد خبر: ۸۱۷۶۴۰
اینکه رئیس جمهور از هرکسی اطاعت کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود/ دست رئیس جمهور باید باز گذاشته شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اینکه هر شخصی بگوید رئیس جمهور از ما اطاعت کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و همه باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کنیم.

«عزت‌الله یوسفیان ملا»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص «استعفای ظریف» گفت: استعفا حق وزیر است و قبول یا عدم قبول آن با رئیس جمهور. زیبنده نیست مجلس بخواهد اظهارنظر و یا تعیین تکلیف کند. باید دست رئیس جمهور را در این مسائل باز گذاشت تا خودش تصمیم گیرد.

او ادامه داد: ظریف مانند وزرای دیگر بسیار خوب کار کرد و گاهی ضعیف بود اما در نهایت ایشان کارنامه قابل قبولی دارد. در این شرایط کارکرد ظریف خوب بود زیرا در وضعیت خاصی قرار داریم.

یوسفیان ملا گفت: شکل استعفا به نحوی است که آقای ظریف خود را رفته تلقی می‌کند. گاهی برخی استعفا می‌دهند با تعارف اما متن آقای ظریف و عذرخواهی‌اش رنگ دیگری دارد. آقای رئیس جمهور در عین حالی که دوست داشت آقای قاضی‌زاده با دولت همکاری داشته باشد اما وقتی تصمیم او را به رفتن دید، با استعفایش موافقت کرد.

نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: وظایف برای اداره کشور در قانون اساسی مشخص است و در این راستا رهبری، رئیس جمهور و مجلس مسئولیت دارند و این مرجع، چهارمی ندارد. اینکه کسانی دیگر برای رئیس جمهور یا مجلس تعیین تکلیف کنند قابل قبول نیست. باید براساس قانون اساسی حرکت کنیم. اینکه هر شخصی بگوید رئیس جمهور از ما اطاعت کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. همه باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز