در حسینیه امام خمینی(ره)؛

مراسم بزرگداشت آیت الله مومن با حضور رهبر انقلاب برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳:۲۷
کد خبر: ۸۱۸۴۱۴
مراسم بزرگداشت آیت الله مومن با حضور رهبر انقلاب برگزار شد
مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی و فقیه پارسا مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمد مؤمن از فقهای شورای نگهبان، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌الله) برگزاری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العمظی خامنه ای، در این مراسم که اعضای خانواده و بستگان آیت‌الله مومن، رؤسای قوای مقننه و قضائیه، رئیس مجلس خبرگان، مسئولان، علما و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، قاریان قرآن، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و ذاکران اهل بیت (علیهم‌السلام) به مداحی پرداختند.
در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی با اشاره به جایگاه برجسته علم و عالِم از منظر اسلام، آیت الله مؤمن را فقیهی مبرّز و با تقوا خواند که با وجود قرار داشتن در جایگاه بلند علمی، هرگز در ادای وظایف و تکالیف خود در قبال انقلاب اسلامی کوتاهی نکرد.
آیت الله محمد مومن شامگاه پنجشنبه دوم اسفند ماه پس از طی مدتی بیماری دارفانی را وداع گفت. وی در سال 1316 در شهر قم متولد شد و از سال 62 به عنوان فقیه شورای نگهبان به عضویت این شورا در آمد. این فقیه شورای نگهبان، نماینده پنج دوره مجلس خبرگان رهبری بود.

 

نظر شما