عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

قَدر ژنرال‌های اقتصادی را در دوران تحریم بدانیم/ دولت باید از تصدی‌گری به نظاره‌گری برگردد

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹:۴۹
کد خبر: ۸۱۹۶۸۸
قَدر ژنرال‌های اقتصادی را در دوران تحریم بدانیم/ دولت باید از تصدی‌گری به نظاره‌گری برگردد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید قدر ژنرال‌های اقتصادی را در دوران تحریم بدانیم و با تلاش دولت و مجلس امیدواریم شاهد پویایی و شکوفایی اقتصاد باشیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، سیده حمیده زرآبادی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در اجلاس طرح انتخاب ملی با بیان اینکه دولت باید از تصدی‌گری به نظاره‌گری برگردد، گفت: در  مجلس گام‌هایی برای پیشبرد این هدف شروع شده و مهم‌ترین آن واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی بوده که در اصل 44 قانون اساسی آمده است. این یکی از گام‌های بلندی بود که مجلس برداشته است.

وی گفت: اقتصاد ما اقتصاد مبتنی بر نفت است و روابط پولی باید با سایر کشورها داشته باشیم. در کشور ما مناطق آزاد و ویژه خوبی داریم و عامل پویایی کشور این مناطق هستند که متأسفانه در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها، از این ظرفیت‌ها خوب استفاده نشده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ما باید مدیریت در واردات داشته باشیم و هد‌فمند کردن صادرات هم باید در این راستا دنبال شود.

زرآبادی گفت: امیدوارم این اجلاس و اجلاس‌هایی که در این حوزه شکل گرفته صرفا تقدیر و تشکر نباشد و خروجی آن تسهیل کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما باید قدر ژنرال‌های اقتصادی را در دوران تحریم بدانیم و با تلاش دولت و مجلس امیدواریم شاهد پویایی و شکوفایی اقتصاد باشیم.

نظر شما