رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهوری به گیلان پیشرفت خوبی دارد

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۹:۲۴
کد خبر: ۸۲۰۷۰۹
مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهوری به گیلان پیشرفت خوبی دارد
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اهتمام جدی دولت بر عمرانی و آبادانی گیلان گفت: مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان، پیشرفت خوبی دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، عصر سه‌شنبه در فرودگاه سردارجنگل رشت و در جمع خبرنگاران استان بیان داشت: گیلان برای دولت در ابعاد مختلف حائز اهمیت است لذا وعده‌هایی که رئیس جمهوری در جریان سفرهای گذشته به این استان و مردم مطرح کرده بود، با پیگیری‌های انجام شده، تقریباً همه این وعده‌ها با پیشرفت خوبی همراه است.

وی اتمام پروژه اتصال خط آهن سراسری به رشت را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های انجام شده در استان دانست و ادامه داد: رسیدن خط آهن سراسری به رشت اقدام بسیار بزرگی بود که با همت دولت و مسئولان استانی انجام شده است.

واعظی خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که در جریان سه سال پیش اولین سفر رئیس جمهوری به گیلان وعده داده شده بود، به بهره‌برداری رسیده و در خدمت مردم قرار گرفته و بنای دولت بر این بوده که پروژه‌ها در صورت تکمیل و نهایی شدن، بلافاصله افتتاح شوند و چنین نبوده که مردم برای افتتاح این پروژه‌ها منتظر حضور رئیس جمهوری بمانند.

وی اضافه کرد: طی دو تا سه ماه گذشته، جلسات متعددی با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشتیم که در آن مطالبات مردم شهرهای مختلف گیلان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفته و لذا پروژه‌هایی که قرار است در آینده در استان به بهره‌برداری برسد، همه بخش‌ها را شامل می‌شود.

واعظی درباره اهمیت رسیدن خط آهن سراسری به رشت اظهار داشت: این خط آهن با توجه به ظرفیتی که در اتصال به همسایگان شمالی کشورمان وجود دارد، می‌تواند بعد بین‌المللی داشته باشد ضمن اینکه در جریان این سفر اقدام بزرگ دیگری انجام خواهد شد و آن کلنگ‌زنی خط آهن رشت - آستاراست.

رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: در جریان این سفر همچنین برای اتمام باقیمانده اتوبان تهران - رشت، بودجه خوبی گذاشته شده و فردا کلنگ آغاز عملیات این پروژه نیز زده خواهد شد.

واعظی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان گفت: سیاست دولت سرمایه‌گذاری مطلوب بر روی جاذبه‌های گردشگری گیلان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز