سرلشکر باقری پدر شهیدان رضوان مدنی را تسلیت گفت

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۶:۳۸
کد خبر: ۸۲۱۵۰۴
سرلشکر باقری پدر شهیدان رضوان مدنی را تسلیت گفت
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حاج ذبیح الله رضوان مدنی پدر شهیدان حشمت الله، حسن و هاشم رضوان مدنی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم حاج ذبیح الله رضوانی پدر شهیدان رضوان مدنی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا اله راجعون

عروج بزرگ مرد مجاهد پرور مرحوم حاج ذبیح الله رضوان مدنی پدر ارجمند شهیدان حشمت الله، حسن و هاشم رضوان مدنی موجب تاثر و تالم گردید.

بی‌شک همت و تلاش های آن عزیز در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت و حماسه آفرینی‌های کم نظیر پرچم جهاد و شهادت در صراط مستقیم الهی و دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را به ویژه در استان کرمانشاه به اهتزاز در آوردند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای کشور در نیل به قله های رفیع عزت، عظمت و اقتدار خواهد بود.

فقدان آن انسان وارسته را به بیت معظم شهیدان رضوان مدنی و آحاد مردم شریف و انقلابی کرمانشاه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزندان شهیدش و برای مصیبت دیدگان مکرم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می جویم.

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستادکل نیروهای مسلح

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز