با صدور پیامی؛

شمخانی انتصاب رییسی را تبریک گفت

۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۵:۰۹
کد خبر: ۸۲۱۶۹۲
شمخانی انتصاب رییسی را تبریک گفت
دبیر شورای عالی امنیت ملی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را به سمت رییس قوه قضاییه به وی تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در متن پیام شمخانی آمده است: بی‌تردید، حضور جنابعالی در صدر جایگاه خطیر قوه قضائیه با پشتوانه‌ای ارزشمند سوابق انقلابی و تجربیات قضایی واجرایی، در کنار توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، موجب ارتقاء سطح عدالت اجتماعی و استمرار مسیر مقابله قاطعانه با عوامل خواسته یا ناخواسته ی همراه با جنگ اقتصادی دشمن خواهد شد. 

شمخانی در این پیام تاکید کرده است: امروز کشور ما برای مقابله موثر با جنگ اقتصادی بیش از هر زمان دیگر نیازمند بهره گیری از سرمایه وسرمایه گذاران دلسوز داخلی است و این مهم تنها با فراهم شدن امنیت قضایی و پشتیبانی مستمر از فعالیت های سالم اقتصادی محقق خواهد شد.

در پیام تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان شده است: به طور قطع حضور جنابعالی در راس دستگاه قضایی نوید بخش این رخداد به عنوان یکی از ضرورتهای غیر قابل اجتناب امنیت ملی خواهدبود.

شمخانی خاطر نشان کرده است: فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی کامل دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای همکاری با جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله در راستای تحقق اهداف متعالی قضایی تحول در گام دوم انقلاب را اعلام می نمایم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام خود توفیق و سربلندی روزافزون رییسی را در مسیولیت جدید از خداوند مسالت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز