در پیامی؛

نماینده ولی فقیه نوزدهمین کنگره سرداران و ۴ هزار شهید منطقه۱۷ تهران را گرامی داشت

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۴:۵۱
کد خبر: ۸۲۱۷۸۸
نماینده ولی فقیه نوزدهمین کنگره سرداران و ۴ هزار شهید منطقه۱۷ تهران را گرامی داشت
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی مقام والای تمامی شهدا و ایثارگران معزز به ویژه سرداران و شهدای معزز منطقه ۱۷ تهران و شهدای مدافع حرم در این منطقه را گرامی داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «روابط عمومی بنیاد شهید‌ و امورایثارگران»، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

سلام بر ارواح طیبه شهدا، درود بر ساحت ایمان ایثارگران

ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش کشور، مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از ایمان و اعتقادی استوار و بهره‌مندی از فرهنگ غنی ایثار و شهادت، در راه مکتب و میهن خود جانفشانی و ایثار کردند. آن ارواح وارسته و مطهری که جز خشنودی خداوند را طلب نکردند تا پروردگار کریم هم، جز به بهشت برین با جانشان معامله نکند. حماسه‌سازانی که با از خودگذشتگی و رشادت ضامن بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ استقلال ایران شدند و همچون مشعلی هدایت کننده و راهنمای ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود. به یقین مردم قدرشناس ایران اسلامی خاطره ایثار و بزرگ‌منشی آنان را همواره در ذهن خود جاری و ساری خواهند داشت و زنده نگه داشتن یاد و نام آن اسوه‌های ایثار و مقاومت را وظیفه خویش می‌دانند.

از این رو در «نوزدهمین کنگره سرداران و ۶۰۰۰ شهید منطقه ۱۷ تهران و ۱۲ شهید مدافع حرم»، مقام والای تمامی شهدا و ایثارگران معزز به ویژه سرداران و شهدای معزز منطقه ۱۷ و شهدای مدافع حرم در این منطقه را گرامی می‌دارم. این فرصت را ارزشمند شمرده و به ساحت سخای خانواده‌هایی که عزیزتر از جان خود را در راه دین و احیای ارزش‌های الهی تقدیم نمودند، ادای احترام می‌کنم. عزتشان مستدام باد. لازم می دانم از مشارکت اقشار مختلف مردم و همه دست‌اندرکارانی که نسبت به برگزاری این کنگره اقدام کرده‌اند، تشکر و تقدیر نمایم.

سید محمدعلی شهیدی

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز