کاندیدای سابق ریاست جمهوری:

منشا دعواهای سیاسی را سرویس‌های اطلاعاتی ردیابی کنند / در دعواها برخی مخالف دولت نیستند بلکه مخالف جمهوری اسلامی هستند

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۵:۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۲۲۹۶۳
منشا دعواهای سیاسی را سرویس‌های اطلاعاتی ردیابی کنند / در دعواها برخی مخالف دولت نیستند بلکه مخالف جمهوری اسلامی هستند
کاندیدای سابق ریاست جمهوری گفت: در دعواهای سیاسی برخی مخالف دولت نیستند بلکه مخالف جمهوری اسلامی هستند.

«مصطفی هاشمی طبا»، کاندیدا سابق ریاست جمهوری، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص "دعواهای سیاسی با دولت" گفت: جریان خاصی همچنان در دعواهای سیاسی، مخالفت دولت است که باید منشا آن را یافت زیرا می خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را فلج کنند. در اینجا بحث شان دولت نیست و زمانیکه هر سه قوه مورد حملات ناجوانمردانه قرار می گیرند، هدف چیز دیگری است.

او ادامه داد: انتقاد خوب است زیرا همه اشتباه می کنند و ممکن است روش ها مورد پسند نباشد اما هیاهو و سر زبان کردن سران سه قوه به طوری که چند روز گذشته شاهدش بودیم، منشا آنها حتما خارج از کشور است. این کار مورد علاقه و آرزویِ نتانیاهو و ترامپ است.  ما باید برخلاف خواسته آنها عمل کنیم نه اینکه درست در راستای خواسته و دستورات آنها عمل کنیم. باید این اقدامات ریشه شناسی و با آنها برخورد صورت شود.

کاندیدا سابق ریاست جمهوری گفت: انتقاد پذیرفتنی است و باید انتقاد شود، حرف ها زده شود اما در این بین باید شرایط را مدنظر داشته باشیم. در این جنگ اقتصادی دولت ممکن است تصمیماتی بگیرد که مبتنی بر پیش بینی درست اوضاع نباشد یا هر تصمیمی که می گیرد مورد پاتک قرار گیرد. البته هرکسی دیگر هم ممکن است چنین تصمیماتی را بگیرد.

هاشمی طبا بیان کرد: در دعواها برخی مخالف دولت نیستند بلکه مخالف جمهوری اسلامی هستند؛ زیرا اگر مخالف دولت باشند معقول حرف خود را می زنند. آنکه به دنبال براندازی دولت، فتنه، آشوب و تشدید نارضایتی مردم باشد آن حرکت براندازی نام دارد. البته ممکن است آن فرد خودش فریب خورده باشد و نداند.

او بیان کرد: آنهایی که بحث ساقط کرن دولت را مطرح می کنند می خواهند به اصل نظام ضربه بزنند و به روحانی کاری ندارند. باید منشا دعواهای سیاسی را سرویس های اطلاعاتی رصد، جست و جو و رد یابی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز