تاکید نماینده آیت الله سیستانی بر اجرای تفاهم های میان ایران و عراق

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶:۴۱
کد خبر: ۸۲۴۰۸۶
تاکید نماینده آیت الله سیستانی بر اجرای تفاهم های میان ایران و عراق
نماینده آیت الله سید علی سیستانی درایران با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی و هیات همراه به عراق و امضای تفاهم نامه های مختلف در این سفر بر اجرایی شدن تمام ابعاد این تفاهم ها تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی روز پنجشنبه دردیدار با «رضا رحمانی»، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ایران و عراق را دو کشور دوست و برادر دانست و افزود: اجرایی شدن تفاهم نامه های امضا شده دراین سفر ضروری است و باید در کمترین زمان ممکن ابعاد مختلف آن عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زیرساخت های حمل و نقل هوایی زمینه ساز توسعه مبادلات اقتصادی با کشورهای دیگر است که در این زمینه کمبودهای شدید در کشور وجود دارد.

شهرستانی ارتقای کیفیت کالاهای صادراتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: ارتقای استانداردها و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی، موجب جلب اعتماد مصرف کنندگان و زمینه ساز ورود به بازار کشورهای دیگر می شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود ، وحدت و دوری از اختلاف درکشور را ضروری دانست و گفت: به جای انتقاد از یکدیگر، همه درهر مقام و مسئولیتی که هستند باید احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

دیدار با آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی،لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی و سیدمحمدعلی علوی گرگانی ، آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور و فقیهی از اساتید برجسته حوزه علمیه و همچنین حضور درشورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت از برنامه های اعلام شده سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به قم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز