رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:

مدعیان حقوق بشر در جنایت‌های جهان دست دارند اما ما را نصیحت می‌کنند

۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۰:۱۸
کد خبر: ۸۲۴۴۶۹
مدعیان حقوق بشر در جنایت‌های جهان دست دارند اما ما را نصیحت می‌کنند
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در جنایت‌های جهان دست دارند اما ما را نصیحت می‌کنند، گفت: مدعیان حقوق بشر عامل کشتار مردم بیگناه هستند؛ آن وقت ایران را به نقض حقوق بشر محکوم می‌کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی»، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب،  در آیین پیش از خطبه های نماز جمعه همدان گفت: امام خمینی (ره) حق حیات بر گردن ما دارد چراکه ما را آزاد کرد و امروز ایران اسلامی بهترین نقطه برای زندگی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در جنایت‌های جهان دست دارند اما ما را نصیحت می‌کنند، گفت: مدعیان حقوق بشر عامل کشتار مردم بیگناه هستند؛ آن وقت ایران را به نقض حقوق بشر محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی اظهار داشت: دشمنان نظام در طول 40 سال عمر پر برکت انقلاب توطیه های زیادی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب، دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را بر کشور تحمیل کردند و کودتای پایگاه نوژه و انواع توطئه ها را علیه ایران انجام دادند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: اما با همه این توطئه ها و حوادثی که با دست دشمنان به وجود آمد 40 سال از عمر پر برکت انقلاب گذشت و رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای به صورت رسمی طرح گام دوم انقلاب را مطرح و تبیین کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: بزرگترین خیانت ها را خاندان پهلوی به این نظام تحمیل کرد و با برگزاری جشن 2500 ساله شاهنشاهی اموال ملت را هدر دادند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه همدان دارای حوزه‌های علمیه قوی است گفت: باید مانند گذشته افراد شایسته بیشتری از این شهر تربیت و به جامعه عالمان دینی معرفی شوند.

وی تاکید کرد: یک‌ هزار و 200 روستا در استان همدان وجود دارد اما تنها می‌توان 200 روحانی به روستاها فرستاد که با این اوصاف یک‌هزار روستا بدون روحانی می‌ماند بنابراین باید حوزه‌های علمیه این مناطق را پوشش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز