با حضور وزیر دادگستری:

​کلنگ احداث پتروشیمی متانول دیر به زمین زده شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۲۵۴۹۲
​کلنگ احداث پتروشیمی متانول دیر به زمین زده شد
همزمان با سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان بوشهر روز یکشنبه در آیینی با حضور وزیر دادگستری عملیات اجرایی طرح تولید متانول و زنجیره پایین دستی شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در شهرستان دیر این استان آغاز شد.

به گزارش گروه خیبر خبرگزاری برنا از روابط عمومی وزارت دادگستری، در این آیین وزیر دادگستری گفت: دولت به این باور رسیده که هرچه در توان دارد به توسعه استان بوشهر کمک کند.

سید علیرضا آوائی افزود: در این شرایط ویژه و حساس بخش خصوصی برای کار و اشتغال مردم همت می کند و همه باید بخش خصوصی را یاری دهیم.

وی گفت: هر جا که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری ورود کند دولت هم با در نظر گرفتن سایر شرایط کمک خواهد کرد.

مدیر عامل پتروشیمی فاتح کیمیا گفت: طرح تولید متانول و زنجیره پایین دستی شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در زمینی به وسعت ۱۳۰ هکتار در سه فاز اجرا خواهد شد.

حمید رضا صفری افزود: در مجموع برای این سه فاز ۱.۵ میلیارد یورو هزینه می شود که فاز اول آن ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز دوم آن اواسط سال آینده آغاز خواهد شد.

شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز