رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت و گو با برنا:

دولت مقصر نیست، نقصِ مدیریتی داریم/ بولتون باید از خجالت آب شود/ به جان هم نیفیتم تا آینده روشنی را بسازیم/ سال ۹۸، سال چالشی خواهد بود

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۰۵:۲۲:۱۵
کد خبر: ۸۲۵۸۴۰
دولت مقصر نیست، نقصِ مدیریتی داریم/ بولتون باید از خجالت آب شود/ به جان هم نیفیتم تا آینده روشنی را بسازیم/ سال ۹۸، سال چالشی خواهد بود
رئیس انرژی اتمی گفت: بولتون گفته بود کاری می‌کنند ایران 40سالگی انقلاب خود را نبیند، خب آنها با این حضور گسترده مردم باید از خجالت آب شوند.

«علی اکبر صالحی»، رئیس سازمان انرژی اتمی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص مهمترین اتفاق سیاسی در سال97 گفت: مهمترین اتفاق در سال 97 برگزاری راهپیمایی، بسیار چشمگیر و دلنشین 22بهمن بود که برخلاف انتظار خیلی‌ها خصوصا دشمن، مردم به صحنه آمدند و همه را حیرت‌زده کردند. بولتون گفته بود کاری می‌کنند ایران 40سالگی انقلاب خود را نبیند، خب آنها با این حضور گسترده مردم باید از خجالت آب شوند.

او ادامه داد: این ملت، ملت بزرگی بوده که صاحب بصیرت است و اگر مشکلی وجود دارد، آنها را تفکیک می‌کند. دولت که مقصر نیست البته ممکن است بنده به عنوان یک مدیر نقصی در مدیریت داشته باشم، این بدیهی است و هیچ‌کس ایده‌آل و آرمانی نیست. اما در مجموع دولت خادم ملت و برآمده از اراده ملت است. دولت کیست؟ بچه‌های همین ملت.

او در پیامی نوروزی به مردم گفت: امیدوارم سال 98 سال وحدت، انسجام، همدلی و هم‌زبانی باشد. اگر دست‌مان در دست هم باشد و پشت سر رهبری حرکت کنیم، قطعا و یقینا پیروز هستیم. قرآن می‌گوید از خدای خود و پیامبر خود اطاعت کنید خب ادامه راه پیامبر کیست؟ ولی امر ماست و باید اطاعات کنیم زیرا اگر در اختلاف باشیم، قطعا بازنده‌ایم. به جان هم نیفیتم تا آینده روشنی را بسازیم. سال 98 سال با چالشی خواهد بود ولی با هوشیاری عبور می کنیم.

نظر شما
پرونده ویژه