سفیر سوریه در تهران:

حضور بشار اسد در ایران به معنای نابودی تروریسم است

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۱:۲۴
کد خبر: ۸۲۶۰۷۸
حضور بشار اسد در ایران به معنای نابودی تروریسم است
سفیر سوریه در تهران امروز سه شنبه با دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «عدنان محمود»، سفیر سوریه در تهران، در این دیدار حضور بشار اسد رییس جمهوری سوریه در تهران را نشان از روابط راهبردی میان دو کشور دانست و اظهار داشت: حضور بشار اسد در ایران به معنای نابودی تروریسم در منطقه است.

محمود از مناسبات سازنده میان دو کشور و اقدامات موثر جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه، ابراز خرسندی کرد.

وی فعالیت های کمیسیون عالی مشترک ایران- سوریه را مثبت ارزیابی کرد و بر ضرورت گسترش تعاملات اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.

سفیر سوریه در تهران با تأکید بر استقلال و حفظ تمامیت ارضی سوریه بر خروج آمریکا از خاک سوریه تأکید کرد و مواضع آمریکا در قبال سوریه را مداخله گرایانه و متناقض خواند.

«حسین امیرعبداللهیان»، دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل، نیز در این دیدار، با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی گفت: تداوم حضور بقایای تروریست ها و نظامیان خودخوانده خارجی در سوریه در تعارض با صلح و امنیت در منطقه است.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت های خود از راه حل سیاسی در سوریه ادامه خواهد داد.

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری سوریه به تهران و روابط ممتاز میان تهران - دمشق بر تداوم این رابطه استراتژیک و مستحکم تأکید کرد.

وی با انتقاد از رفتار و سیاست های آمریکا در قبال سوریه بیان کرد: متأسفانه ترامپ با رویکردی غیرسازنده، نسخه مداخله علیه سوریه را اکنون در قبال ونزوئلا دنبال می کند.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: امنیت منطقه امنیتی یکپارچه است و تلاش برای ناامن کردن یک کشور، امنیت تمام منطقه را تحت الشعاع قرار می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز