فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

نگران مایوس شدن مردم از صندوق‌های رای هستم/ ناامیدی مردم فضا را برای براندازان باز خواهد کرد

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۵:۰۰:۱۱
کد خبر: ۸۲۶۶۲۴
نگران مایوس شدن مردم از صندوق‌های رای هستم/ ناامیدی مردم فضا را برای براندازان باز خواهد کرد
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مسئله‌ای که ما را نگران می‌کند مایوس شدن جامعه از صندوق رای است.

«محمدجواد حق‌شناس»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص مهمترین اتفاق سیاسی در سال 97 گفت: اتفاقی که به ایران مربوط می‌شود و در عرصه بین‌المللی اثرات جدی هم داشته، تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام بود. ترامپ یک پارادایم جدیدی را در روابط ایران و آمریکا ایجاد کرد. تبعات عهد شکنی دولت آمریکا مربوط به سال 98 نمی‌شود و امسال و سال‌های بعد هم با این تصمیم و تبعاتش رو در رو هستیم. 

او در خصوص «نقش ظریف در عرصه بین‌الملل» گفت: ظریف شاخص‌ترین وزیر خارجه کشورمان بعد از انقلاب اسلامی است. او  در طول 40سال به لحاظ توانمندی و شناخت و استعدادش در حوزه کار دیپلماتیک اولین وزیر خارجه بعد از «سنجابی» است که علوم سیاسی و روابط بین‌الملل خوانده است. سنجابی از رده‌های پائین شروع کرد و تسلطش بر زبان بین‌المللی به شدت ارزشمند است.

حق‌شناس گفت: عملکرد آقای ظریف را در روابط دیپلماسی، غیرقابل رقابت می‌دانم. یکی از نقاط روشن کارنامه روحانی حضور ظریف در این جایگاه بود و توانست ضعف سایر حوزه‌ها را پوشش دهد.

او با اشاره به آینده سیاسی کشور گفت: قطعا سال سختی را امسال تجربه کردیم و احتمال می‌رود شرایط برای جامعه، مردم و دولت سخت‌تر شود و باید آمادگی بیشتری برای هدایت امور داشته باشیم. 

حق‌شناس در خصوص برنامه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس در سال 98 بیان کرد: مسئله‌ای که ما را نگران می‌کند مایوس شدن جامعه از صندوق رای است. به نظر می‌رسد دوستانی که در این سال‌ها پیگیر بودند جامعه را نسبت به رای مردم و صندوق رای مایوس کنند و از تلاش باز نایستادند. جامعه اصلاح‌طلبان، حاکمان و همه دلسوزان باید به شدت مراقبت کنند یاس بر جامعه حاکم نشود و مردم نسبت به صندوق رای ناامید نشوند. اگر این اتفاق بیفتد بزرگترین فرصت را در اختیار کسانی که با برچسب براندازی فعالیت می‌کنند، خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز