امیر سرتیپ حیدری خبر داد؛

نجات ۳۴۰ گرفتار در برف و سرما به دست نیروی زمینی ارتش

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷:۱۴
کد خبر: ۸۲۶۷۲۷
نجات ۳۴۰ گرفتار در برف و سرما به دست نیروی زمینی ارتش
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پرسنل لشکر 58 پادگان چهل دختر در سه مرحله جان 340 نفر از مردم گرفتار در برف و سرما را نجات داده و علاوه بر امدادهای اولیه پزشکی، دارویی و درمانی، مقادیر لازم خوراک در اختیار حادثه دیدگان قرار گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری درباره عملیات امداد ‌رسانی و نجات مسافران گرفتار شده در برف و سرمای چهل دختر گفت: نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران 250 نفر را در ساعات اولیه از زیر آوار و برف و بوران شدید که احتمال مرگ آنان متصور بود، نجات دادند.
وی افزود: این افراد بلافاصله به پادگان چهل دختر منتقل شده و امدادهای اولیه پزشکی، دارویی و درمانی و مقادیر لازم خوراک را دریافت کردند. آنان همچنین در محلی گرم اسکان داده شدند و تا صبح مهمان این پادگان بودند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز صبح هم در 2 نوبت، کارکنان و خدمه لشکر 58 وارد منطقه شده و در یک مرحله، جان 20 نفر و بعد از آن نیز جان 70 نفر که بر اثر شدت بحران حاکم در منطقه زیر برف مدفون شده بودند را نجات دادند.
پادگان چهل دختر واقع در استان سمنان در نزدیکی روستای کلات خیج بین دو شهرستان شاهرود و آزاد شهر در منطقه ای با آب و هوا سرد و کویری قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز