عصر امروز ؛

بازدید جهانگیری از محل اسکان اضطراری سیل زدگان استان گلستان/ دولت با تمام توان در کنار مردم سیل زده خواهد بود

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۹:۳۵:۱۴
کد خبر: ۸۲۶۷۸۸
بازدید جهانگیری از محل اسکان اضطراری سیل زدگان استان گلستان/ دولت با تمام توان در کنار مردم سیل زده خواهد بود
دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز (شنبه) در جریان سفر به استان گلستان، با حضور در نمایشگاه بین المللی که بخشی از سیل زدگان در آن اسکان یافته اند، از نزدیک در جریان روند اسکان مردم سیل زده و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آنان قرار گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ؛‌دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز (شنبه) در جریان سفر به استان گلستان، با حضور در نمایشگاه بین المللی که بخشی از سیل زدگان در آن اسکان یافته اند، از نزدیک در جریان روند اسکان مردم سیل زده و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آنان قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با حضور در جمع مردم سیل زده، در فضایی صمیمانه به پای درد و دل آنان نشست و اطمینان خاطر داد که دولت خسارات وارده را جبران و مشکلات مردم مناطق سیل زده را برطرف خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین پس از بازدید از چادرهای اسکان اضطراری، در دیدار عمومی با مردم سیل زده با تقدیر از کمک های مردمی به سیل زدگان اظهار داشت: اینکه مردم کشور در روزهای سخت به کمک یکدیگر می شتابند جزو ویژگی های منحصر به فرد مردم ایران است.

مردم در زلزله کرمانشاه به هر میزان که لازم بود کمک کردند و دولت، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران ، ارتش، هلال احمر و همه نهادهایی که قانوناً وظیفه خدمتگزاری به مردم را دارند نیز در صحنه حاضر بودند و حمایت های لازم را ارائه کردند.

 سیل و آبگرفتگی اخیر به زندگی مردم استان گلستان و به خصوص شهرستان آق قلا آسیب وارد کرد و باید خدا را سپاس بگوییم که آسیب جانی یا وجود نداشت و یا اگر هم بود به میزان بسیار کمی بود.

 اطمینان دارم با کمک مردم، تلاش دولت و مسئولین استان مشکلات به وجود آمده برطرف خواهد شد و مردم سیل زده به زندگی خود و شرایط عادی باز خواهند گشت.

دکتر جهانگیری با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، دولت و همه نهادها در کنار مردم سیل زده خواهند بود تا بتوانند سختی ها را پشت سر بگذارند خطاب به مردم سیل زده گفت: نگران نباشید که در این شرایط تنها بمانید. دولت با وجود همه مشکلات و گرفتاری ها به هیچ وجه شما را تنها نخواهد گذاشت و زندگی شما همانند سابق و حتی بهتر از آن خواهد شد.

 

نظر شما