جهانگیری: شرایط مناطق سیل زده گلستان سخت و دشوار است

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۴:۴۲
کد خبر: ۸۲۷۵۲۹
جهانگیری: شرایط مناطق سیل زده گلستان سخت و دشوار است
معاون اول رییس جمهوری گفت: با وجود شرایط نامساعد جوی و گرفتاری در سیلاب و در خطر تهدید بودن بسیاری از مناطق کشور، شرایط مناطق سیل زده استان گلستان سخت و دشوارتر از بقیه مناطق است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در ویدئو کنفرانس اعضای هیات دولت با شورای هماهنگی استان گلستان اظهار داشت که البته در همه استان ها، استانداران و مدیران پای کار بودند و زحمت کشیدند، اما مردم بیشتر کمک کرده و حضور داشتند.

وی افزود: همکاری مردم در کاهش خسارت و آثار زیانبار ناشی از سیل بسیار تأثیرگذار است.

جهانگیری ادامه داد: ما اکنون در شرایط بحران هستیم و بارندگی ها نیز در اکثر مناطق کشور ادامه دارد و امروز در برخی نقاط شدت خواهد گرفت.

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: خانه های مردم در گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان و روستاهای تابعه به زیر آب رفته اما روحیه همت و ایستادگی مردم این مناطق بی نظیر بود.

جهانگیری یادآور شد: ترکمن های استان گلستان که متحمل خساراتی شده اند، به خوبی پای کار ایستاده اند تا مشکلات کلی را حل نمایند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر ما به عنوان مسئولان و متولیان باید خوب کار کنیم تا مردم به شرایط عادی زندگی برگردند.

معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: اولویت اساسی تخلیه آب از شهر آق قلا و هدایت آن به گمیشان با کمترین خسارت و در ادامه انتقال آن به دریا است.

جهانگیری تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی باید در این زمینه تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا آب سریعتر از منطقه خارج شود و بعد از آن بتوانیم زندگی مردم را سامان دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز