فرمانده نیروی زمینی:

امدادرسانی ارتش در مناطق صعب‌العبور گلستان ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۶:۴۳
کد خبر: ۸۲۷۷۰۴
امدادرسانی ارتش در مناطق صعب‌العبور گلستان ادامه دارد
فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه ارتش از وضعیت تمامی روستاهای گرفتار در سیل اطلاع دارد، گفت: شرایط طبیعی، تقریبا در مناطق سیل زده شکل گرفته و خدمات‌رسانی توسط کارکنان ارتش در مناطق صعب‌العبور استان گلستان تا آخرین لحظه انجام خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، «امیر سرتیپ کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی بازدید از مناطق سیل‌زده، روند خدمات رسانی آشپزخانه، حمام و بیمارستان صحرایی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ حیدری گفت: توزیع مواد غذایی و دارو در موعد مقرر توسط نفربرهای نیروی زمینی ارتش و قایق‌های "جی‌می‌نی" در حال انجام است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: از تمامی روستاهای گرفتار در سیل آگاهی کامل داریم و کارکنان ارتش با آن‌ها در ارتباط هستند و الحمدلله شرایط طبیعی تقریبا در مناطق سیل زده استان گلستان شکل گرفته و خدمات‌رسانی در مناطق صعب‌العبور تا آخرین لحظه انجام خواهد شد.

امیر سرتیپ جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بدو ورود به مناطق سیل‌زده و پس از بررسی هوایی این مناطق، در جلسه‌ای با سایر فرماندهان به تجزیه و تحلیل نحوه خدمات رسانی ارتش به لحاظ نحوه بکارگیری تجهیزات سبک و سنگین و اولویت‌بندی نیازهای ضروری مردم سیل‌زده پرداختند.

در این جلسه بر کمک‌رسانی فوری به شهرهای سیمین‌شهر و گمیشان به دلیل شکستگی جاده و قطع مسیر ارتباطی مردم تاکید و دستورات لازم برای نصب پل سیار بیلی توسط گروه ۴۴۴ مهندسی نزاجا ، صادر شد.

روند نصب و راه‌اندازی این پل ارتباطی سیار توسط گروه ۴۴۴ مهندسی نیروی زمینی ارتش در حال انجام است و به سرعت مورد استفاده اهالی این مناطق قرار می‌گیرد.

نظر شما