سخنگوی سپاه:

تخریب و ایجاد شکاف در برخی جاده ها و سازه ها موجب کاهش حجم آب شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۰:۱۴
کد خبر: ۸۲۷۹۱۶
تخریب و ایجاد شکاف در برخی جاده ها و سازه ها موجب کاهش حجم آب شد
سخنگوی سپاه گفت: در پی اقدام موفق و موثر اخیر سپاه در تخریب و ایجاد شکاف در برخی جاده ها و سازه ها برای گشایش مسیر آب های پرحجم انباشته شده در شمال شهر آق قلا، موجب پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از روند امداد و خدمات شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف افزود: همانگونه که قبلا هم در اخبار آمده بود ، اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر محترم کشور و استاندار گلستان و با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت بحمدالله منجر به پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از آن در روند امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان عزیز گردید.


وی با تأکید بر اینکه این اقدام در نقاطی انجام شده که در مسیر آب های رها شده هیچ شهر و روستایی وجود نداشته باشد ، افزود: آنچه برای سپاه و ستاد بحران استان در اولویت اقدامات قرار داشته و دارد، تسریع در خروج آب حتی برای یک ساعت زودتر است.


سردار شریف با اشاره به ضرورت تسریع در احداث و یا مرمت و آماده سازی پل ها و جاده ها تصریح کرد: برغم احداث توأمان پل های موقت برای استفاده های لازم، پس از رسیدن به شرایط مطمئن و عادی ،عملیات ترمیم و آماده سازی و یا ساخت پل ها و جاده های دائمی منطقه آغاز خواهد شد.


سخنگوی سپاه گفت: امیدواریم با عزم و اراده فراگیر بین همه دستگاهها و نهادهای اجرایی و نیروهای مسلح و هماهنگی و هم افزایی های موجود، با حل مشکلات ناشی از حادثه سیل ،شاهد زندگی جاری و عادی مردم عزیز منطقه باشیم.

 

نظر شما