اعزام ۴۴ فروند قایق برای کمک به سیل‌زدگان توسط نیروی دریایی سپاه

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۱:۴۶
کد خبر: ۸۲۹۲۸۶
اعزام ۴۴ فروند قایق برای کمک به سیل‌زدگان توسط نیروی دریایی سپاه
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ۴۴ فروند قایق از منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در مناطق سیل‌زده مستقر شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار یدالله بادین در گفت‌وگویی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسب وظیفه خود هر جای کشور که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند؛ منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران براساس ستاد مدیریت بحران استان خوزستان و به در درخواست آن‌ها در مناطقی حضور پیدا کرده و در حال کمک‌رسانی به مردم بوده است.

وی گفت: 44 فروند قایق از منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با کمک منطقه دوم و چهارم نیروی دریایی در مناطق سیل‌زده مستقر شده است؛ از این 44 فروند قایق 16 فروند در شهر الهایی، 5 فروند در سوسنگرد، 2 فروند در شوش و 2 فروند در زرگان اهواز مستقر شده و در حال کمک رسانی به مردم این مناطق بوده است.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: در مورد تجهیزات مهندسی یک دستگاه بیل مکانیکی به زرگان اهواز، 2 دستگاه کامیون به حمیدیه، یک لودر به شادگان و 3 کامیون به زرگان اهواز ارسال شده است.

وی افزود: مناطقی که منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در آنها حضور داشته وضعیت بسیار خوبی داشته و جای نگرانی در آن نیست؛ ما امیدواریم مردم عزیزمان مثل همیشه با حوصله و کمک به خوبی و با کمترین خسارت و آسیب از موضوع سیل عبور کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز