فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

ایجاد پل هوایی برای امدادرسانی به پلدختر

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۰:۴۹:۵۴
کد خبر: ۸۲۹۴۰۸
ایجاد پل هوایی برای امدادرسانی به پلدختر
فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران استان لرستان و غرب کشور گفت: در اولین فرصت توانستیم با کمک بالگردها پل هوایی ایجاد کرده و تمام افرادی که در سیل گرفتار شده بودند و به بلندی‌ها و بام‌ها پناه برده بودند را نجات دهیم.

به گزارش گروه سیاسی برنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری درخصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به شهرستان پلدختر با تاکید بر اینکه شهرستان پلدختر احتیاج به کمک زیادی دارد، گفت: در اولین فرصت توانستیم با کمک بالگردها پل هوایی ایجاد کرده و تمام افرادی که در سیل گرفتار شده بودند و به بلندی‌ها و بام‌ها پناه برده بودند را نجات دهیم.

وی با اعلام این خبر که در حال حاضر در کنار نماینده استاندار هستم تا بتوانیم هماهنگی‌ها را انجام دهیم، اظهار داشت: در حال حاضر نیز در تلاش هستیم با همین بالگردها امدادهای اولیه را به این منطقه انتقال دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: اکنون سه اقدام انتقال افراد به مناطق امن، ‌ایجاد اردوگاه در کنار مناطق آسیب‌‌‌دیده و انتقال امداد اولیه مثل آب و مواد خوراکی حائز اهمیت است. در حال حاضر باید دعا کنیم که هوا یاری کند تا بتوانیم غروب مردم را انتقال داده و استان آرامش پیدا کند.

حیدری با بیان اینکه خودروهای سنگین نظامی به منطقه انتقال داده شده‌اند، تصریح کرد: تجهیزات نظامی خوبی داریم و تنها مشکل ساماندهی است که با همراهی مردم بخش قابل توجهی از مشکلات رفع خواهد شد.

وی با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در منطقه خاطرنشن کرد: وزیر راه قول داده‌اند مسیرهای مواصلاتی هرچه زودتر بازگشایی شوند.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران استان لرستان و غرب کشور افزود: تا این لحظه آمار کشته نداشتیم و تعداد بالایی از ساکنان نیز به مکان های امن انتقال داده شده‌‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز