رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

گاز بخش شرقی شهر پلدختر وصل شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۲۹۹۱۷
گاز بخش شرقی شهر پلدختر وصل شد
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران از وصل شدن گاز بخش شرقی شهر پلدختر خبر داد و گفت: گاز شهرهای معمولان ،چگنی و دوره تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مجید بوجارزاده»، رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در توضیح این مطلب افزود: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی مسئولان گاز استان لرستان، گاز بخش شرقی شهر پلدختر با گرفتن یک انشعاب از خط ششم سراسری گاز، ساعاتی پیش وصل شد و هم اکنون همکاران شرکت گاز استان، در حال وصل کردن گاز منازل این شهر هستند.

وی ادامه داد: گاز شهرهای معمولان، چگنی و دوره نیز تا ٢ساعت آینده وصل خواهد شد و هموطنان عزیزمان در این شهرها نیز از نعمت داشتن گاز بهره مند خواهند شد.در ضمن گاز روستاهای چگنی و دوره همزمان با شهرها و به صورت خانه به خانه وصل خواهد  شد. 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه گاز ساختمان هایی که به لحاظ لوله کشی و علمک گاز دچار حادثه نشده و شرایط ایمنی دارند، وصل خواهد شد، اظهار کرد: متاسفانه بخش غربی شهر پلدختر به دلیل آبگرفتگی شدید و تخریب روستاها امکان وصل شدن گاز منازل وجود ندارد.

بوجارزاده تصریح کرد: هم اکنون١٨روستای شهر معمولان از نعمت گاز برخوردار شده و متاسفانه ١٤روستای این شهر به دلیل تخریب شدید و یا شدت آب زیاد امکان وصل شدن گاز وجود ندارد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در پایان افزود:خوشبختانه با همت مسئولان استانی شرایط امیدوارکننده ای حاکم است و پیش بینی ما این است که تا حداقل صبح فردا گاز هموطنانمان در شهرهای معمولان، چگنی و دوره به طور کامل وصل خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه