فرمانده سازمان بسیج مستضعفین:

نیروهای ۷ استان معین در لرستان حضور یافتند

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۸:۴۷
کد خبر: ۸۳۰۴۹۰
نیروهای ۷ استان معین در لرستان حضور یافتند
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: نیروهای ۷ استان از جمله استان‌های تهران، فارس و سمنان وارد منطقه شده و بخش اعظم فعالیت‌هایشان را روی فعالیت گروه‌های جهادی متمرکز کرده‌اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، در حاشیه بازدید از روند امدادرسانی در پل‌دختر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همان ساعات و روزهای اول وقوع سیل در لرستان همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و همچنان در حال تلاش هستند.

وی با گسترده خواندن حجم خسارات و آسیب‌های سیل عنوان کرد: منازل، مزارع کشاورزی، دام‌ها و حتی وسایل زندگی تعدادی از مردم از بین رفته است.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اما مهمتر از اینها آلامی است که بر روحیه مردم نجیب پل‌دختر و معمولان وارد آمده است.

سردار غیب‌پرور با تأکید بر ضرورت مدیریت امدادرسانی و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان افزود: باید در روند توزیع امکانات مدیریت بهتری اعمال شود.

وی بیان کرد: اکنون موضوع با روزهای گذشته متفاوت بوده و با برقراری راه‌های زمینی و ترابری هوایی خدمات‌رسانی‌ها در حال انجام است.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با عبور از این مرحله، مرحله مهم کار یعنی ترمیم منازل مردم به ویژه در بخش روستایی آغاز می‌شود.

سردار غیب‌پرور از توافق با بنیاد مسکن و کمیته امداد با هدف خدمات‌رسانی در حوزه مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خبر و ادامه داد: آنچه اینجا می‌بینیم این است که همه آستین همت را بالا زده و در حال امدادرسانی هستند.

وی اظهار کرد: علاوه بر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، نیروهای ۷ استان از جمله استان‌های تهران، فارس و سمنان وارد منطقه شده و بخش اعظم فعالیت‌هایشان را روی فعالیت گروه‌های جهادی متمرکز کرده‌اند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: همچنین هم اکنون ده‌ها دستگاه تجهیزات و ماشین‌آلات وارد منطقه شده است و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز