سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

ایران برابر حرکت آمریکا واکنش قاطعی نشان می‌دهد

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۵:۴۴:۳۱
کد خبر: ۸۳۰۹۹۹
ایران برابر حرکت آمریکا واکنش قاطعی نشان می‌دهد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه سمبل پاسداری از جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران به لحاظ حقوق بین‌المللی، مغایر ضوابط و مقررات بین‌المللی است.

«علی نجفی خوشرودی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص «تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب از سوی آمریکا» گفت: اقدام آمریکا در ماهیت و محتوا اقدام تازه و جدیدی نیست. تحریم‌های یک‌جانبه از جمله کارهای نامعقول و بی‌حاصل آمریکا، علیه جمهوری اسلامی ایران بوده که طی سال‌های متمادی اعمال کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران قطعا برابر این حرکت آمریکا واکنش قاطعی نشان خواهد داد، افزود: سپاه فقط یک سازمان یا یک نهاد نظامی نیست؛ سپاه سمبل پاسداری از جمهوری اسلامی ایران، تمامیت ارضی کشور و اهداف و آرمان‌های نظام ماست.

نجفی خوشرودی ادامه داد: این اقدام آمریکا به لحاظ حقوق بین‌المللی، مغایر ضوابط و مقررات بین‌المللی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: آمریکا با این اقدامات ارزش خود را در دنیا از دست می‌دهد و بهتر است بیش از این خود را در صحنه بین‌المللی بی اعتبار نکند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز