وزیر دادگستری:

اقدامات سازمان ‌تعزیرات در سال ۹۷ اثربخش بوده است

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۸:۲۵
کد خبر: ۸۳۱۳۹۲
اقدامات سازمان ‌تعزیرات در سال ۹۷ اثربخش بوده است
وزیر دادگستری در جمع مدیران سازمان تعزیرات حکومتی، اقدامات و فعالیت‌های این سازمان‌ در سال ۱۳۹۷ را کیفی و اثربخش توصیف کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت دادگستری، سیدعلیرضا آوائی، وزیر دادگستری، در اولین جلسه دیدار با مدیران سازمان تعزیرات حکومتی در سال جدید، مجموع فعالیت‌های این سازمان‌ در دو سال گذشته را مطلوب و هدفمند توصیف کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های سازمان تعزیرات در سال گذشته موثر، دلگرم کننده و چشمگیر بوده است، افزود: در سال جاری نیز می بایست توجه به دغدغه ها و توقعات مردم از سازمان ‌تعزیرات حکومتی مد نظر قرار گیرد.

آوائی همچنین ارتباط سازمان ‌تعزیرات با قوه قضاییه، دولت و مجلس شورای اسلامی را ارتباطی موثر و مناسب دانسته و اظهار کرد: رسیدگی به پرونده ها در سازمان‌ تعزیرات حکومتی همواره متقن و همراه با در نظر گرفتن حقوق متخلفین و متهمین بوده و در آینده نیز می بایست بر این موارد توجه بیشتری صورت گیرد.

جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در مورد اقدامات انجام شده در مورد تشکیلات و چابک سازی سازمانی به اصلاحات آیین‌نامه ها و بخشنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی‌ در سال ۹۷ عملکرد و حضور کیفی در مراکز تصمیم ساز داشته و با اقدامات انجام شده، کیفیت رسیدگی به پرونده ها و ارتباطات مردمی رشد محسوسی داشته است.

انصاری همچنین تاکید کرد: رفع مشکلات مردم، سرلوحه کار ما است و ضریب حضور سازمان و اقناع درخواستهای مردمی اولویت کاری ما در سال رونق تولید خواهد بود.

 رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اقدامات سال ۹۷ و بخشی از فعالیت های سال ۹۶ در چابک سازی سازمانی به ویژه در سرعت و کیفیت بخشی به رسیدگی ها را اقدامات خوبی عنوان کرد و گفت: اگر این روند در سال ۹۸ ادامه پیدا کند، با همکاری وزیر دادگستری و ظرفیت های هیات دولت و مراکز تصمیم ساز، نیازمند به روز رسانی قوانین ‌هستیم و سال جاری را سال کارآمدی و به روز رسانی قوانین ‌می دانیم که امیدواریم با همکاری مجلس شورای اسلامی این ‌مهم ‌محقق شود.

نظر شما