با تصویب هیات وزیران؛

تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۹۸ ابلاغ شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۸:۲۹
کد خبر: ۸۳۱۵۹۷
تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال ۹۸ ابلاغ شد
هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 1398 را تصویب و ابلاغ کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، با تصویب هیات وزیران تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 1398 در بخش دولتی به طور میانگین 10 و در بخش خصوصی 13 درصد رشد داشته است.

هیات وزیران در جلسه 27 اسفند 1397 به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و تأیید شورای عالی بیمه سلامت کشور و به استناد بند (الف) ماده (9) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور - مصوب 1395- تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 1398 را تصویب کرد.

بر همین اساس، جدول شرح تعرفه «خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خصوصی در سال 1398» تعیین شده که در سایت پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت موجود است.

گفتنی است، شورای عالی بیمه سلامت کشور به استناد بند فوق، مکلف است هر ساله نسبت به بازنگری ارزش نسبی و تعیین تعرفه خدمات سلامت برای کلیه ارائه دهندگان خدمات بهداشت، درمان و تشخیص در کشور اعم از دولتی، غیردولتی و خصوصی با رعایت اصل تعادل منابع و مصارف و قیمت واقعی اقدام و مراتب را پس از تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور قبل از پایان هر سال برای سال بعد جهت تصویب به هیات وزیران ارائه کند.

این تصویب‌نامه از تاریخ اول فروردین 1398 لازم الاجرا است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز