در پاسخ به تذکر نماینده مردم نهاوند مطرح شد؛

توضیحات لاریجانی در مورد عدم حضور وزرا در مجلس

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۰:۱۵
کد خبر: ۸۳۲۱۲۵
توضیحات لاریجانی در مورد عدم حضور وزرا در مجلس
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مردم نهاوند در خصوص عدم حضور وزرا در مجلس در پی حادثه سیل، گفت: از آنجا که حوادث خوزستان حساس است وزرا در این استان جلسه اضطراری گذاشته اند و بابت عدم حضور در مجلس عذرخواهی کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسن بهرام نیا»، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی با اشاره به عدم حضور وزرا در مجلس برای ارائه گزارش در خصوص وقوع سیل در بیش از 20 استان کشور، گفت: اگرچه قرار بود وزرا برای ارائه گزارش در خصوص سیل به مجلس بیایند اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده به همین دلیل حضور وزرا و مسئولان دولتی در مجلس به یکی از مطالبات جدی نمایندگان تبدیل شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: سراب گاماسیاب در شهرستان نهاوند منبع و سرچشمه رود کرخه بوده است لذا در مقیاس ملی و جهانی بیشترین بارش مربوط به نهاوند بود به همین راه های مواصلاتی بیش از 22 منطقه در این شهرستان به علت رانش کوه و زمین مسدود شده و آسیب جدی دیده اند.

وی اضافه کرد: نزدیک به 150 میلیارد تومان نیز به شهرستان خسارت وارد شده است اما به دلیل نجابت مردم و عدم اطلاع رسانی مسئولان، مردم این شهرستان اکنون در شرایط بحرانی قرار دارند لذا درخواست یاری بیشتر از مسئولان دارم.

بنابراین گزارش «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به تذکر این نماینده در رابطه با عدم حضور وزرا در مجلس، گفت: دولت در رابطه با چرایی عدم حضور وزرا در خانه ملت به مجلس نامه زده و گفته بودند؛ حوادث خوزستان حساس است به همین دلیل در این استان جلسه اضطراری گذاشته اند و بابت عدم حضور در مجلس عذرخواهی کردند اما حضور در جلسه بعدی مجلس از آن ها درخواست شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز