دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:

اگر آمریکایی‌ها غلطی کنند به آنها پاسخ قدرتمندانه خواهیم داد

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۸:۲۲
کد خبر: ۸۳۲۱۳۳
اگر آمریکایی‌ها غلطی کنند به آنها پاسخ قدرتمندانه خواهیم داد
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نظامیان آمریکایی بخوبی قدرت جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می دانند، اگر آمریکایی ها غلطی کنند به آنها پاسخ قدرتمندانه خواهیم داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی»، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، با اشاره به اقدام ضد ایرانی رئیس جمهور ایالات متحده در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا، گفت: بزرگترین اشتباه راهبردی سیاسی و نظامی آمریکا خطاب دادن تروریسم به سپاه که خلاف عقل و قوانین بین المللی است می باشد و واکنش جمهوری اسلامی ایران در تروریستی قراردادن ستاد فرماندهی نیروهای آمریکایی مستقر در غرب آسیا موسوم به سنتکام و نیز کلیه نیروهای وابسته به آن کاملا طبیعی بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در خصوص تحت تاثیر بودن تصمیم ترامپ گفت: اقدام ضد ایرانی رئیس جمهور ایالات متحده در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا ، تحت تاثیر لابی صهیونیستی و پول های عربستان ، در کنار قدرت نفوذ کوشنر داماد ترامپ صورت گرفته است .

سرلشگر صفوی افزود: تروریسم دولتی یعنی آمریکا ورژیم صهیونیستی ، اگر حمایت آمریکا از سعودی ها وجود نداشت آنها نمی توانستند به یمن حمله کنند و در طول دو دهه گذشته آمریکائی ها مردم مظلوم افغانستان و عراق و یمن را به خاک و خون کشیده اند و حقیقتا آمریکائی ها به اذعان خودشان در شکل دهی تروریسم داعش نقش اصلی را ایفاء کردند و هم اکنون نیز پس از شکست تروریستهای تکفیری داعش در سوریه و عراق ، آمریکائیها آنهارا به افغانستان منتقل کردند. آمریکا ئی ها از تروریسم دولتی بعنوان ابزاری برای حکومت داری استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: رهبران بی خرد ملت ها و دولت ها را به به سمت افول و نزول سوق می دهند و اقدامات ترامپ نشان دهنده بی خردی و حکایت از آن دارد که صهیونیست ها وی را اداره می کنند و طی چند دهه گذشته تاکنون ایالات متحده آمریکا رئیس جمهوری به بی خردی و فاسدی ترامپ به خود ندیده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در خصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید گفت: نظامیان آمریکائی بخوبی قدرت جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می دانند، اگر آمریکائی ها غلطی کنند به آنها پاسخ قدرتمندانه خواهیم داد و بیانیه کاخ سفید و ترامپ یک شکست راهبردی را نصیب آمریکا خواهد کرد و این اقدام آمریکا در نتیجه شکست آمریکا از نیروی قدس سپاه در صحنه سوریه و عراق و از بین رفتن تروریستهای داعشی است و ملت های اسلامی در سراسر جهان به سپاه پاسداران علاقمند هستند و ملت بزرگ ایران قدرشناس و حامی فداکاریهای فرزندانشان در سپاه و بسیج و نیروهای مسلح هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز