شب گذشته؛

وزیر کشور شبانه از تلاش ها برای پیشگیری از نفوذ بیشتر آب به اهواز بازدید کرد/+فیلم

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۰:۰۹
کد خبر: ۸۳۲۷۶۳
وزیر کشور شبانه از تلاش ها برای پیشگیری از نفوذ بیشتر آب به اهواز بازدید کرد/+فیلم
وزیر کشور از تلاش ها برای پیشگیری از نفوذ بیشتر سیلاب به محدوده شهری اهواز از جمله عملیات ارتقاء سیل بند کانال سلمان فارسی در ورودی شهر اهواز بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور و قائم مقام شورای عالی هماهنگی مدیریت بحران کشور که روز گذشته برای سومین بار در هفته های اخیر به استان خوزستان سفر کرد، نیمه شب گذشته از مجموعه تلاش ها برای مقابله با نفوذ بیشتر آب به محدوده شهری اهواز از جمله عملیات ارتقاء سیل بند کانال سلمان فارسی در ورودی شهر اهواز بازدید کرد.

وزیر کشور در جریان این بازدید از تلاش و مجاهدت همه نیروهای حاضر در صحنه این عملیات تقدیر کرد.

دکتر رحمانی فضلی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت کانالی که در حال توسعه و ترمیم است، سیلاب ورودی به محدوده شهری اهواز را به طرف کارون و در ادامه به تالاب هدایت می‌کند و همه در تلاش هستند که این عملیات به موقع و به صورت موثر به نتیجه برسد.

وزیر کشور افزود: مسیر  بین چند دستگاه تقسیم بندی شده و دستگاه‌های مختلف اجرایی هر یک موظف هستند بخشی از این مسیر را آماده سازی کنند.

قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور با اشاره به پیش بینی ها مبنی بر رسیدن سیلاب به  این محدوده ورودی در نیمه های شب و یا اوایل صبح تأکید کرد حتما باید این دایک آماده شود چرا که در غیر این صورت می تواند خسارت‌هایی را در پی داشته باشد و من حقیقتاً از همه عزیزانی که اینجا در حال تلاش هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

 رحمانی فضلی با اشاره به تلاش و کوشش نیروها در این ساعت از شب، ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن این تلاش ها هدایت درست آب در مسیری که به کارون و تالاب منتهی شود به سرانجام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز