وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با برنا:

امکان به تعویق افتادن کنکور ۹۸ وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۵:۰۶:۵۹
کد خبر: ۸۳۲۸۰۲
امکان به تعویق افتادن کنکور ۹۸ وجود ندارد
وزیر آموزش و پرورش گفت: از حیث زمانی و اجرایی بعید می دانم امکان به تاخیر افتادن زمان کنکور 98وجود داشته باشد چون اگر قرار باشد کنکور به تعویق بیافتد، اعلام نتیجه آن به تاخیر می افتد و بازگشایی دانشگاه ها و کلاس ها در مهر ماه با تاخیر مواجهه خواهد شد.

«سیدمحمد بطحایی»، وزیر آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، در پاسخ به این سوال که آیا طبق درخواست مجلس امکان به تعویق افتادن کنکور 98 وجود دارد؟ گفت: این به نظر وزارت علوم بستگی دارد. روز شنبه یا یکشنبه، که شورای سنجش برگزار می‌شود، در خصوص این موضوع صحبت خواهد شد.

او ادامه داد: در حال حاضر بیشترین مشکل ما فاصله بین امتحان نهایی و کنکور است زیرا سوابق تحصیلی دانش آموزان را باید در اختیار سازمان سنجش قرار دهیم تا براساس تصمیم گرفته شده بتوانند ضریب مثبت را در امتحانات دانش آموزان وارد کنند. این یکی از مشکلاتی است که در جلسه شورای سنجش بررسی خواهد شد.

بطحایی گفت: از حیث زمانی و اجرایی بعید می‌دانم امکان به تاخیر افتادن زمان کنکور 98وجود داشته باشد چون اگر قرار باشد، کنکور به تعویق بیفتد اعلام نتیجه آن به تاخیر می‌افتد و بازگشایی دانشگاه‌ها و کلاس‌ها در مهرماه با تاخیر مواجهه خواهد شد. به همین ترتیب مشکلات در سال تحصیلی ادامه پیدا خواهد کرد و امیدوارم راه مناسب‌تری بتوانیم پیداکنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز