وزیر اطلاعات:

متحدان آمریکا در خفا به ما پیشنهاد مذاکره می‌دهند

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۸:۳۹:۱۳
کد خبر: ۸۳۳۲۹۲
متحدان آمریکا در خفا به ما پیشنهاد مذاکره می‌دهند
وزیر اطلاعات گفت: از هم اکنون متحدان آمریکا در خفا به ما پیشنهاد مذاکره می دهند چون دیدند ترامپ با تمامی سر و صداها هیچ غلطی نکرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام‌ سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، جمعه شب در جمع خبرنگاران در عسلویه درباره اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه گفت: این وحدت و همدلی باعث شد همه در لوای رهبری ولی امر مسلمین از سپاه حمایت و اعلام کنند که سپاهی هستیم.

وی بیان کرد: این اعلام سپاهی بودن جانانه ترین سیلی را به گونه ترامپ نواخت و این پاسخ بسیار محکمی بود که ترامپ از تمامیت ملت ایران دریافت کرد.

علوی ادامه داد: شاید اگر می خواستیم این سرمایه اجتماعی در این حد برای سپاه بوجود آوریم به این سادگی امکان پذیر نبود ولی ترامپ این کار را کرد و سرمایه عظیم اجتماعی ملت را پشت سپاه قرارداد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: سپاه یک نیروی مسلح است که عمده تاثیرگذاری آن در داخل کشور است از این رو تروریسم خواندن آن توسط آمریکا روی کارکرد و قدرت سپاه تاثیر نخواهد گذاشت.

وی اظهارداشت: تحریم های ظالمانه هرچند ملت ما را تحت فشار قرار داده ولی از نظر متحدان آمریکا و کسانی که به این تحریم ها برای به زانو درآوردن ملت ایران چشم امید بسته بودند خودشان نیز باورشان این است که تلاش های مذبوحانه آمریکا راه به جایی نمی برد.

علوی ادمه داد: ملت با رهبری هوشیار، شجاع و مدبر راه خود را ادامه می دهد و بزودی تمامی تحریم های آنها رنگ می بازد و رو سیاهی آن به ترامپ و متحدانش خواهد ماند.

وی یادآور شد: از هم اکنون متحدان آمریکا در خفا به ما پیشنهاد مذاکره می دهند چون دیدند ترامپ با تمامی سر و صداها هیچ غلطی نکرد.

علوی افزود: جمهوری اسلامی با قدرت منشا گرفته از ایمان یک ملت و رهبری مدبر است و آمریکایی ها اگر بخواهند امنیت و ثبات استقرار سیاسی خود را تضمین کنند باید با جمهوری اسلامی همراه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز