واعظی:

آینده کسب و کارها در کشور به استارت آپ گره خورده است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۹:۳۶
کد خبر: ۸۳۶۳۵۸
آینده کسب و کارها در کشور به استارت آپ گره خورده است
رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اهمیت استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی در کشور یادآور شد: آینده کسب و کار و پیشرفت کشور به این حوزه گره خورده است و باید ازهمه ظرفیت ها برای توسعه آن استفاده کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: روز جمعه وقت مبسوطی را به بازدید از پنجمین رویداد استارت آپی، آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت فناوری های مالی، فین تک در حسابداری که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شده بود، اختصاص دادم.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: حضور اساتید و کارآفرینان به همراه دانشجویان فوق لیسانس و دکتری و حتی برخی دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای در این رویداد فوق العاده هیجان انگیز و امیدبخش بود.

وی تاکید کرد: موضوع استارت آپ ها برای من همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. باورم این است که آینده کسب و کار و پیشرفت کشور به این حوزه گره خورده است و باید از همه ظرفیت ها برای توسعه آن استفاده کرد.

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در زمان تصدی وزارت ارتباطات و فناوری نیز به این موضوع اهتمام زیادی داشتم و وقت و انرژی زیادی را برای این حوزه مصروف کردم که بحمدلله با کمک دیگر همکاران وزارتخانه و برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته، دستاوردهای خوبی هم به همراه داشت.

واعظی افزود: در بازدید روز جمعه که نزدیک به دو ساعت طول کشید، از نزدیک با تک تک حاضرین در این رویداد استارت آپی گفت وگو کردم. هیجان و حس امیدی که در وجود این جوانان دیدم، مثال زدنی بود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از رویدادهایی که می تواند به شناسایی، پرورش و حمایت ایده های خلاق و نوآور منجر شود، یادآورشد: با برگزاری این رویدادها است که اساتید کارآفرین، دانشجویان جوان صاحب فکر و ایده و صاحبان شرکت ها در بستر کسب و کار قرار می گیرند و این آمادگی برای شرکت کنندگان ایجاد می شود تا استعدادهای خود را نمایان کنند و در خدمت تولید و اشتغال در بیاورند.

 

نظر شما