به ریاست وزیر اطلاعات؛

شورای هماهنگی اطلاعات کشور برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۳۷۰۰۰
شورای هماهنگی اطلاعات کشور برگزار شد
یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای هماهنگی اطلاعات کشور در هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج ) به ریاست وزیر اطلاعات و با حضور همه روسای جامعه اطلاعاتی کشور در محل وزارت اطلاعات برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، در این جلسه ضمن بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) و تبریک میلاد باسعادت ولی الله الاعظم حضرت مهدی (عج)، گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده توسط معاون امنیتی- انتظامی وزارت کشور و مسئولین ذیربط در ستاد بحران ارائه گردید و اعضای جلسه پیرامون ابعاد اقتصادی و اجتماعی آن به تبادل نظر پرداخته و تدابیر لازم در رابطه با تمهیدات مورد نیاز را اتخاذ کردند.

در ادامه جلسه آثار و تبعات تروریستی قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی در سطح داخلی و بین المللی توسط فرماندهان عالی سپاه مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به پیشنهادات اقدامات مقابله ای، بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه ضمن حمایت کامل و یکپارچه تمامی اعضاء جامعه اطلاعاتی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت اقدامات آفندی و مقابله ای با آمریکای جنایتکار تأکید شد.

 

نظر شما