دستور رئیس جمهور به وزرا برای مقابله با تحریم‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۴:۳۹
کد خبر: ۸۳۷۹۸۵
دستور رئیس جمهور به وزرا برای مقابله با تحریم‌ها
رئیس جمهور درباره موضوع تحریم ها خطاب به وزرا گفت: امروز بانک مرکزی، سازمان برنامه بودجه و همه وزرای اقتصادی باید تلاش کنند فشار دشمن را به خودشان بازگردانند و از بار فشار بر دوش مردم بکاهند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر «حسن روحانی»، رئیس جمهور، در جلسه هیات دولت درباره موضوع تحریم ها خطاب به وزرا گفت: امروز بانک مرکزی، سازمان برنامه بودجه و همه وزرای اقتصادی باید تلاش کنند فشار دشمن را به خودشان بازگردانند و از بار فشار بر دوش مردم بکاهند و این کار کاملاً‌ امکان‌پذیر است.

رئیس جمهور گفت: امروز روزی است که مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح باید بیشتر از گذشته به دولت کمک کند و دولت نیز باید بیش از همیشه در کنار مردم بوده و به آنها خدمت کند.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: باید در برابر تحریم آمریکا، تسهیل اقتصادی، تولیدی و صادراتی را در پیش بگیریم و با این کار می‌توانیم تحریم را بشکنیم، امروز بایستی شرایط را برای تولید و اشتغال تسهیل سازیم و این کار امکان‌پذیر است به شرط اینکه همه در کنار هم قرار بگیریم.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز می‌توانیم همه شرایط موجود را به فرصت خوبی برای توسعه کشور و رفع مشکلات تبدیل کنیم.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وزرا و مسئولین نظارتی و تعزیراتی برای رفاه مردم و رساندن کالا به دست مردم با قیمت عادلانه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز