رییس قوه قضاییه:

نگران آینده نیستیم/ بالاترین نعمت امروز در این مملکت نظام اسلامی و ولایت است

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۹:۰۴
کد خبر: ۸۳۸۲۹۲
نگران آینده نیستیم/ بالاترین نعمت امروز در این مملکت نظام اسلامی و ولایت است
رییس قوه قضاییه گفت: آنچه در کشور انجام شده مربوط به طیف و گروه خاصی نیست و معتقدیم آینده‌ای که پیش روی ماست روشن و نورانی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ایت‌الله رییسی در دیدار با معاونین قوه قضاییه و دادستان‌های سراسر کشور که صبح امروز در حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: خداوند نعمت‌های بسیاری را به بندگان عنایت کرده است که یکی از این نعمت‌ها امامت و دیگری نعمت رسالت است. جریان امامت جریان مستمر و دائمی بر خلایق است و خداوند از آنها در قرآن کریم با منت یاد می کند.

وی افزود: اگر بخواهیم بین نعمت امامت و رسالت جامع اجتماع بگیریم به ولایت دست پیدا می کنیم.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: نعمت وقتی بسیار بزرگ شود با منت همراه است و اگر نعمت ولایت وجود نداشت زندگی انسان چیزی کم داشت.

رییسی اظهار کرد: نعمت وجود حجت خدا بالاترین نعمتی است که خدا به بشریت عطا کرده است.

وی افزود: بالاترین نعمت امروز در این مملکت نظام اسلامی و ولایت است که باید آن را پاس بداریم که نتیجه خون شهیدان، ایثارگری ایثارگران و صبر و بردباری جانبازان است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: باید از نظام اسلامی پاسداری کنیم. با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، در بیانیه گام دوم انقلاب که با توجه به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری تدوین شده است‌، عنوان شده که چگونه باید در این راستا قدم برداشت.

رییس قوه  قضاییه بیان کرد: آنچه در کشور انجام شده مربوط به طیف و گروه خاصی نیست و متعلق به کل نظام است. ما اعتقاد داریم آینده‌ای که پیش روی ماست روشن و نورانی است و به رغم زحمات دشمنان تردید نداریم که آینده روشنی متعلق به ماست.

وی با بیان اینکه آینده را زور و زر نمی‌سازد، اظهار کرد: آینده را صلاحیت‌ها و تقوا رقم می زند و ما نگران آینده نیستیم. هاضمه همه هستی حق را قبول می‌کند اما پایداری‌، ستحکام و قرار واقعی عالم هستی بر حق است.

وی افزود: با این اعتقاد و باور به ما تکلیف شده که بر اساس حق حکم کنیم و تصمیم بگیریم و تدبیر کنیم و آنچه در عالم است فقط حکم خداست.

ادامه دارد...

 

نظر شما