وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی پردیس:

تکمیل و تحویل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر تا پایان امسال تکلیف اساسی ما است/ ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در سطح کشور ماموریت دوم ماست

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۷:۳۴:۱۷
کد خبر: ۸۳۹۱۴۴
تکمیل و تحویل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر تا پایان امسال تکلیف اساسی ما است/  ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در سطح کشور ماموریت دوم ماست
محمد اسلامی تکمیل و تحویل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر را تکلیف اساسی وزارت راه وشهرسازی در سال جاری دانست و گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد فعال شدن بسیاری از پروژه‌های متوقف شده مسکن مهر بودیم که تصمیم داریم این روند را ضمن افتتاح و تحویل واحد‌ها تاپایان سال ۹۸ در سراسر کشور ادامه دهیم و پرونده مسکن مهر را ببندیم.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی»، وزیر راه وشهرسازی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهر جدید پردیس با بیان اینکه باید در خانه دار کردن مردم اعتقاد راسخ داشنه باشیم گفت: معنای این حرف من صرفا ساخت خانه برای مردم نیست بلکه معنای آن تسهیل گری، ایجاد هماهنگی، اعمال مدیریت و فراهم کردن زمینه حانه دار شدن آن‌ها است.

اسلامی تکمیل و تحویل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر را تکلیف اساسی وزارت راه وشهرسازی در سال جاری اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد فعال شدن بسیاری از پروژه‌های متوقف شده مسکن مهر بودیم که تصمیم داریم این روند را ضمن افتتاح و تحویل واحد‌ها تاپایان سال ۹۸ در سراسر کشور ادامه دهیم و پرونده مسکن مهر را ببندیم.

وزیر راه وشهرسازی آغاز ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در سطح کشور را ماموریت دوم این وزارت خانه در حوزه مسکن در سال جاری دانست و گفت: قطعا این اقدام در تعادل بخشی بازار مسکن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت چراکه جامعه هدف آن اقشار متوسط و کم درآمد هستند که باید خانه دار شدن آن‌ها را طبق الگو‌های تعریف شده در این برنامه تا حد ممکن تسهیل کنیم.

وی تحویل محیط مناسب زندگی به مردم را نکته کلیدی در اجرای این برنامه دانست و گفت: مردم تنها به یک‌سرپناه احتیاج ندارند بلکه تمامی خدمات لازم برای زندگی آن‌ها باید در شهر‌های جدید فراهم شود. 

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت هویت بخشی به شهر‌های جدید بیان کرد: ما باید شخصیت و هویت شهر‌ها را با کمک مردم فراهم و معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا ایجاد اعتماد متقابل بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیر امری ضروری است که قطعا در افزایش راندمان اجرای پروژه‌ها نقش موثری خواهد داشت.

اسلامی افزود: برای افزایش جذابیت و راندمان کاری نیاز به ارتقای کیفیت خدمات مدیریتی در این مناطق داریم به گونه‌ای که در نتیجه باعث افزایش سرمایه گذاری در این مناطق شود.

وزیر راه وشهرسازی در پایان ضمن قدردانی از استاندار و دستگاه‌های خدمات را برای همکاری در تکمیل واحد‌های مسکن مهر گفت: در این راستا حمل و نقل درونی و اتصال به پردیس به کلان شهر تهران نیز برای ما در اولویت قرار دارد تا در نهایت شهری فاخر را با محیط و کیفتی مطلوب به شهروندان ارائه دهیم./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز