پاسخ وزارت نفت به خبر دریافت پول توسط مسئولان دفتر زنگنه

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۱:۴۲
کد خبر: ۸۳۹۵۹۰
پاسخ وزارت نفت به خبر دریافت پول توسط مسئولان دفتر زنگنه
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به خبر منتشر شده در یک خبرگزاری با عنوان «مسئولان دفتر زنگنه با کارتخوان از مراجعه‌کنندگان پول می‌گرفتند، ورود نهادهای نظارتی به مسئله» پاسخ داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شانا، یک خبرگزاری امروز (یکشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه) خبری با عنوان «مسئولان دفتر زنگنه با کارتخوان از مراجعه‌کنندگان پول می‌گرفتند، ورود نهادهای نظارتی به مسئله» را با طرح پاره‌ای مطالب خلاف واقع از زبان آقای هدایت‌اله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد که در پی آن اداره کل روابط عمومی وزارت نفت برای تنویر افکار عمومی به این خبر پاسخ داد.

متن  پاسخ اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به شرح زیر است:

« اظهارات جناب آقای هدایت‌اله خادمی، نماینده مردم محترم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه «مسئولان دفتر زنگنه با کارتخوان از مراجعه‌کنندگان پول می‌گرفتند/ ورود نهادهای نظارتی به مسئله» کذب محض، بی‌پایه و اساس و یک داستان‌سرایی برخاسته از اوهام به قصد تشویش اذهان عمومی است.

مزید اطلاع عموم اعلام می‌کنیم که اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ در اطلاعیه‌ای دریافت مبالغی توسط کارکنان دفتر وزیر نفت از مراجعه کنندگان را تکذیب کرد، اکنون بازنشر دوباره و بدون کم و کاست این خبر خلاف واقع، آن هم پس از گذشت بیش از یک ماه، جای تعجب و تأمل دارد. به نظر می‌رسد این ادعاهای کذب از سوی افرادی مطرح می‌شود که بیشتر عطش دیده شدن و مطرح شدن دارند.

در ضمن همان‌گونه که پیش از این نیز اعلام شده بود، وزارت نفت ادعاهای مطرح شده در این باره را از طریق مراجع ذیصلاح قانونی پیگیری خواهد کرد.»

نظر شما