رئیس قوه قضاییه:

نمایشگاه کتاب، نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۷:۱۱
کد خبر: ۸۴۰۶۴۵
نمایشگاه کتاب، نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است
رئیس قوه قضائیه گفت: با یک نگاه کلان، به عنوان نماد علم و فرهنگ و دانش، در کشور ما نمایشگاه کتاب بسیار اهمیت دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه کتاب نمادی از فرهنگی بودن کشور ما است و همه اشخاص با نگاه به کیفیت و کمیت برگزاری نمایشگاه کتاب کاملاً متوجه می‌شوند که کشور ما به رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها، کشور با نشاطی است و جوان‌های عزیز ما به دنبال علم‌افزایی و معرفت‌افزایی هستند و اصحاب تألیف و نشر و ترجمه، بسیار در این حوزه فعال هستند.

وی ادامه داد: با یک نگاه کلان به عنوان نماد علم و فرهنگ و دانش، در کشور ما نمایشگاه کتاب بسیار اهمیت دارد.

رئیسی افزود: در بازدید امروز از نمایشگاه کتاب، اصحاب نشر و مسئولان غرفه‌ها برخی مشکلاتشان را با بنده در میان گذاشتند از جمله مسأله کاغذ را مطرح کردند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: وضع اقتصادی مردم هم بی‌تأثیر در نوع فروش‌ها نبود اما اصل برگزاری نمایشگاه و حضور فعال جوانان در آن، موضوع قابل توجه است و مسئولان آموزشی و فرهنگی ما باید در این رابطه کار کنند؛ چرا که همه ما نسبت به جوانان مسئولیت داریم.

وی گفت: به رغم همه تحریم‌ها، یقین داریم که با توجه به ذخایر کشور و با این میزان از جوانان فرهیخته و مصمم، کشور ما سرمایه‌ای عظیم دارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تأکید کردند، جا دارد مسئولان ما با یک حرکت جهادی مضاعف در این راه گام بردارند.

رئیسی افزود: ان‌شاءالله خداوند برکت می‌دهد که با وجود تحریم‌های دشمن هیچ‌گونه توقفی در راه پیشرفت ایران اسلامی نداشته باشیم.

نظر شما